Інституційний репозитарій

Національного університету харчових технологій

ISSN 2310-8282

Положення про Інституційний репозитарій

Кількість документів у репозитарії: 47518

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Проєкт хлібозаводу в м. Житомир з виробництва пшеничних хлібобулочних виробів
    (2025) Пиркова, Катерина Олександрівна
  • Тип елементу:Документ,
  • Тип елементу:Документ,
    Основні психологічні аспекти викладання іноземної мови за професійним спрямуванням
    (2024) Пазяк, Андрій Романович
    Розглянуто значення володіння іноземною мовою для українських фахівців з різних галузей, також розглянуто зв’язок вивчення іноземних мов з даними психології. Сформульовано основні психологічні аспекти викладання іноземної мови з професійного спрямування. Крім того, розглядаються шляхи оптимізації процесу вивчення іноземних мов в психологічному аспекті.
  • Тип елементу:Документ,
    Розвиток критичного мислення у студентів технічних ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням
    (2023) Пазяк, Андрій Романович
    В даній статті розглянуто значення розвитку навичок критичного мислення в студентів немовних спеціальностей при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням, розглянуто основні цілі вивчення іноземних мов в вищій школі. Подано визначення критеріїв критичного мислення, розглянуто таксономію Блума в її сучасному варіанті і поділ навичок критичного мислення на вищі та нижчі. Стаття включає певну інформацію про розвиток критичного мислення і вміння творчо застосувати отриману інформацію. Таким чином, аналіз, творчість, активне навчання є в центрі дослідження. Стаття аналізує вплив розвитку критичного мислення на підготовку сучасних спеціалістів, здатних вирішувати нестандартні завдання творчо. Проаналізовано деякі дослідження, проведені українськими вченими. Певну увагу приділено труднощам при дослідженні розвитку критичного мислення (нестача психологічної інформації, застарілі підручники). Також, стаття розглядає поділ форм критичного мислення на вищі (аналіз, оцінка, творчість) і нижчі (запам’ятовування, розуміння, застосування). На нижчих рівнях студенти навчаються розпізнавати, порівнювати, запам’ятовувати інформацію і застосовувати її до вирішення стандартних завдань. На вищих рівнях студенти мають осмислювати, аналізувати, оцінювати інформацію та застосовувати її до вирішення нестандартних і творчих завдань. Розглянуто чотири основні форми знань, необхідні для розвитку критичного мислення. Ними є: фактичні, структурні, процедурні та метакогнітивні. Описані три основні етапи в формуванні критичного мислення (виклик, осмислення, рефлексія), а також основні форми і методи роботи, які застосовуються для розвитку цих навичок. Найбільш розповсюдженими формами роботи над розвитком критичного мислення є: мозковий штурм, дебати, створення блогу або теле/радіопрограми, написання твору або есе. Приділено увагу певним труднощам, які можуть виникнути при формуванні критичного мислення. Нарешті, розглянуто способи і механізми формування критичного мислення в майбутніх робітників готельно-ресторанної сфери на прикладі використання типового підручника.