Browsing by Author Скригун, Наталія Петрівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 162  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарівСкригун, Наталія Петрівна
2013BTL-технології як сучасні комунікаційні зв’язки зі споживачамиУдод, Катерина Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна
2010Crazy PR як ефективна маркетингова комунікаційна технологіяШапран, В. М.; Скригун, Наталія Петрівна
2013Direct mail як cучасний інструмент рекламно - інформаційних послугСлівінська, Вікторія; Скригун, Наталія Петрівна
2016E-mail як ефективний канал маркетингових комунікаційСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Авраменко, Інна Миколаївна
2015E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продажКириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна
2010PR-технології в системі маркетингових комунікаційБогдан, А. Ю.; Скригун, Наталія Петрівна
2015Seо-оптимізація: сучасні вимоги до копірайтингу як важливої складової просування сайтуСкригун, Наталія Петрівна; Кириленко, Ірина Ігорівна
2017TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукціїВосколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна
2013Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємствСкригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Семененко, Катерина Юріївна
2020Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксуСкригун, Наталія Петрівна; Попович, В. М.
2013Аромамаркетинг: без значних витрат – відчутний результатКліпаченко, Анастасія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна
2019Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм діїСкригун, Наталія Петрівна; Наумко, Тетяна Анатоліївна
2017Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціаціїСкригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Авраменко, Інна Миколаївна
2018Вендинг як ефективний спосіб дистрибуції товарів та послуг в УкраїніЛабінська, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна
2009Венчурне інвестування: ризики та перспективи в умовах фінансово-економічної кризиМаковій, С. М.; Скригун, Наталія Петрівна
2011Визначення оптимальної ціни товару з урахуванням найбільш значимих чинниківСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна
2006Визначення привабливості зарубіжних ринківКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Скригун, Наталія Петрівна
2013Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємстваРозумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна
2007Визначення ступеня обґрунтованості існуючих методів розподілу непрямих витрат у хлібопекарській галузіСкригун, Наталія Петрівна