Marketing mix освітніх послуг
Вантажиться...
Файли
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Статтю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.
Опис
Ключові слова
ринок освітніх послуг, marketing mix, рынок образовательных услуг, marketing mix, education market, marketing mix, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Безпалько, О. В. Marketing mix освітніх послуг / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Наукові праці НУХТ. – 2010. – № 33. – С. 161–164.