Marketing mix освітніх послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Статтю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.

Опис

Ключові слова

ринок освітніх послуг, marketing mix, рынок образовательных услуг, marketing mix, education market, marketing mix, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Безпалько, О. В. Marketing mix освітніх послуг / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Наукові праці НУХТ. – 2010. – № 33. – С. 161–164.

Зібрання