Crazy PR як ефективна маркетингова комунікаційна технологія

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, просування, паблік рилейшнз, маркетинг, продвижение, паблик рилейшнз, marketing, promotion, public relations, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Шапран, В. М. Crazy PR як ефективна маркетингова комунікаційна технологія / В. М. Шапран, Н. П. Скригун // Новини за модерна наука-2010 : Материали за VI международна научна практична конференция. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2010. – Т. 5. Икономики. – С. 3–5.