Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості
Вантажиться...
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Дисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості з урахуванням періоду планування та маркетингових метрик.
Papers are dedicated to research of theoretical, methodical and practical problems of planning marketing on enterprises of food industry taking into account the period of planning and marketing metrics.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинг, планування маркетингу, підприємства харчової промисловості, marketing, marketing planning, enterprises of food industry
Бібліографічний опис
Соломянюк, Н. М. Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності)" / Соломянюк Наталія Миколаївна ; НУХТ. - К., 2015. - 43 с.