Специфіка торговельного маркетингу (тема 4 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")

Ескіз недоступний

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У презентації до теми 4 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності" висвітлені сутність та завдання торговельного маркетингу, специфіка маркетинг-міксу в торгівлі; розглянуто сучасний інструментарій торговельного маркетингу. The presentation to the topic 4 of subject "Marketing in sectors of activity" describes the nature and objectives of commercial marketing, the specifics of the marketing mix to trade and also the modern tools of commercial marketing.

Опис

Ключові слова

торговельний маркетинг, інструментарій торговельного маркетингу, маркетинг-мікс у торгівлі, trade marketing, instruments of trade marketing, marketing-mix in trade, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Специфіка торговельного маркетингу: презентація до дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності" : презентація / Ткачук С. В. ; НУХТ. - 2016. - 37 с.

Зібрання