The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The paper describes the reception service as an integral component of the hotel-restaurant industry.В роботі охарактеризовано службу прийому і розміщення як невід’ємну складову готельно-ресторанного господарства

Опис

Ключові слова

quality management system, reception service, hotel-restaurant industry, система управління якістю, служба прийому та розміщення, заклади готельно-ресторанного господарства, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції

Бібліографічний опис

Kuzmin O. The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry/ O. Kuzmin, O. Chemakina, A. Kuzmin // Innovative development of the economy: global trends and national features : сollective monograph. – Lithuania : Publishing House "Baltija Publishing", 2018. – P. 619–633.

Зібрання