Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 467 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм діїСкригун, Наталія Петрівна; Наумко, Тетяна Анатоліївна
2010Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачівКапінус, Лариса Василівна
2017Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціаціїСкригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Авраменко, Інна Миколаївна
2008Класифікація витрат та її практичне значення в системі управління витратамиСкригун, Наталія Петрівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Чорноус, Людмила Василівна
2010Класифікація маркетингових цінових стратегійКучинська, Дар'я В.; Скригун, Наталія Петрівна
2005Ринок молочної продукції України: сучасний стан та проблеми перспективного розвиткуСтрашинська, Лариса Володимирівна; Юрик, Ярина Іванівна
2017Psychological Aspects of Case Study with Interactive ApproachKalna-Dubiniuk, Tatiana; Shapoval, Elena; Bozhuk, Tetіana; Konnova, Lyubov
2016Кольорова гама в оформленні упаковки пивної продукції як ключовий засіб комунікації зі споживачемСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Білодідова, Наталія Миколаївна
1990Направления повышения рентабельности продукции в консервной промышленности Украинской ССРКостюк, Владимир Куприянович; Белова, Татьяна Геннадьевна
2006Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової маркиСкригун, Наталія Петрівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна