Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 447 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Маркетинговое планирование с учетом планирования жизненного циклаСоломянюк, Наталья Николаевна; Solomyanyuk, Natalia
2010Ринок праці Європи: особливості розвитку і проблеми на сучасному етапіНіконенко, Андрій Володимирович; Nikonenko, Andrey
2009Теоретичні підходи до визначення поняття «ринок праці»Ніконенко, Андрій Володимирович; Nikonenko, Andrey
2001Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделейБєлова, Тетяна Геннадіївна; Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Belova, Tatyana; Panteleyeva, O.; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2012Теоретичні основи концепції «4Р»Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Стеценко, Виктория Анатольевна; Stetsenko, Victoria
2015Матричні підходи до розроблення стратегій підприємствСтахурський, Валерій Олександрович; Stahursky, Valery
2018Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксуТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana; Стахурський, Валерій Олександрович; Stahursky, Valery
2013Формування системних властивостей маркетингуСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2009Інформаційні системи в управлінні та маркетинговій діяльності підприємств харчової промисловостіШаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов Олександрівна; Shapoval, Elena; Konnova, Lyubov
2000Информационные системы и технологии: новые горизонты для предприятий УкраиныШаповал, Елена Федоровна; Shapoval, Elena