Інституційний репозитарій

Національного університету харчових технологій

ISSN 2310-8282

Положення про Інституційний репозитарій

 

Нові надходження

Документ
Вимоги сьогодення до професії бухгалтер та шляхи підвищення кваліфікації
(2024) Пойдьом, Любов; Духновська, Людмила Миколаївна
Документ
Порушення та види відповідальності за ведення обліку грошових коштів та їх еквівалентів
(2024) Маковей, Інна Юріївна; Редзюк, Тетяна Юріївна
Документ
Особливості обліку витрат на збут на виробничому підприємстві
(2024) Кучер, Анна Олегівна; Редзюк, Тетяна Юріївна
Документ
Нова методика визначення конкурентної позиції компанії зі страхування життя на ринку страхування
(2024) Шірінян, Лада Василівна
У результаті конкуренції на ринку страхування життя (life) кожному life-страховику відповідає ринкова позиція. Закон України «Про захист економічної конкуренції» визначає правила поведінки гравців і ринкові частки life-страховиків лише за одним показником і критерієм монополізації. Актуальним завданням є розробка методики визначення конкурентної позиції life-страховиків, яка б дала змогу порівнювати результати діяльності на основі охоплення ринку страхування життя. Метою роботи є розробка та апробація нової методології оцінювання конкурентної позиції life-страховика на ринку страхування життя за допомогою показників охоплення ринку, територіальної експансії, масштабів діяльності та критеріїв ефективності. Розроблено новий підхід до оцінювання конкурентної позиції life-страховика на ринку страхування життя на основі п’яти показників охоплення ринку. Запропоновано інтегральний показник ринкової позиції life-страховика, що дає змогу порівнювати позиції та ранжувати life-страховиків. Висока конкурентна позиція компанії на ринку life-страхування зумовлюється високими преміями, кількістю life-договорів, прибутком і мінімальними адміністративними витратами. Апробовано нову методику на прикладі вибірки з 6 life-страховиків, що здійснюють діяльність ринку страхування життя України.