DSpace О системе DSpace
 

eNUFTIR >

Просмотр собрания по группе - Авторы Соломянюк, Наталія Миколаївна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 44
 дальше >
Дата випускНазваАвторы(ы)
2013Features of the Cost Planning for the MarketingSolomyanyuk, Natalia; Соломянюк, Наталія Миколаївна
2010Marketing mix освітніх послугБезпалько, Олена Вікторівна; Bezpalko, Olena; Соломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2013Marketing Planning in the Theory of Life CycleSolomyanyuk, Natalia; Соломянюк, Наталія Миколаївна
2014The planning of trade-marketing charges are on the enterprises of food industry in UkraineSolomyanyuk, Natalia; Соломянюк, Наталія Миколаївна
2011Адаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК)Соломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia; Молдаховська, Ю. В.; Moldahovska, Y.
2011Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)Соломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2007Використання різних методів розрахунку середніх значень при встановленні рейтингу інноваційних ідейБезпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія Миколаївна; Bezpalko, Olena; Solomyanyuk, Natalia
2013Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємствСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2009Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачемБезпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія Миколаївна; Bezpalko, Olena; Solomyanyuk, Natalia
2012Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникненняСоломянюк, Наталія Миколаївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Solomyanyuk, Natalia; Stetsenko, Victoria
2002Дослідження ефективності складових системи комунікацій в умовах жорсткого конкурентного середовищаСоломянюк, Наталія Миколаївна; Безпалько, Олена Вікторівна; Solomyanyuk, Natalia; Bezpalko, Olena
2014Дослідження рекламно-комунікаційного ринку УкраїниСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2012Еволюція марктеингу як наукиСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2012Еволюція теорії маркетингуСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2008Економічна безпека підприємства та критерії и оцінкиСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2012Збалансована система маркетингових показників як інструмент управління розвитком підприємстваСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Соломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia; Stetsenko, Victoria
2013Концептуальні підходи до визначення поняття системи маркетингуСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2012Маркетингове планування в теорії життєвого циклуСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2012Маркетинг як сучасна концепція підприємництваСоломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia
2011Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послугБезпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія Миколаївна; Bezpalko, Olena; Solomyanyuk, Natalia
Отображение результатов 1 до 20 из 44
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь