Browsing by Author П'янкова, Оксана Василівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 32 of 32 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємствП'янкова, Оксана Василівна
2016Соціальна відповідальність бізнесуГетьман, Катерина Володимирівна; П'янкова, Оксана Василівна
2011Стратегії виходу українських брендів на зовнішні ринки збутуП'янкова, Оксана Василівна
2010Сучасні методи оцінки вартості брендів у світіБолотіна, Ірина Миколаївна; П'янкова, Оксана Василівна
2009Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринкуП'янкова, Оксана Василівна
2008Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукруП'янкова, Оксана Василівна
2014ФАО: мета, стратегічні цілі, напрями діяльностіП'янкова, Оксана Василівна
2010Функції брендів харчової промисловостіП'янкова, Оксана Василівна
2009Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчуванняП'янкова, Оксана Василівна
2011Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачемП'янкова, Оксана Василівна
2015Інноваційний розвиток України в умовах корупційного ризикуП'янкова, Оксана Василівна
2012Інструменти комунікативного впливу бренда на споживачаП'янкова, Оксана Василівна