DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >

Browsing by Author Belova, Tatyana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 129 to 148 of 148
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Словник маркетингових термінівСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Kapinus, Larisa; Belova, Tatyana; Gavrilova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana; Semenenko, Katerina
1980Совершенствование системы показателей образования фондов экономического стимулирования в кондитерской промышленностиБелова, Татьяна Геннадьевна; Belova, Tatyana
2019Способи залучення коштів підприємством на здійснення соціальних проектівБєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana
2012Стратегічний маркетингБєлова, Тетяна Геннадіївна; Белова, Татьяна Геннадьевна; Belova, Tatyana
2014Сучасні види маркетингу: сутність, переваги та необхідність застосуванняБєлова, Тетяна Геннадіївна; Белова, Татьяна Геннадьевна; Belova, Tatyana; Глушаниця, Анастасія Вячеславівна; Глушаница, Анастасия Вячеславовна; Glushanitsya, Anastasia; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2015Сучасні технології продажу: сутність, види, прикладиРозумей, Світлана Борисівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Сергеєва, Ганна Дмитрівна; Rozumey, Svitlana; Belova, Tatyana; Sergeєva, Ganna
2019Сучасні тренди у маркетинговому середовищі підприємстваБєлова, Тетяна Геннадіївна; Войтович, Наталія Юріївна; Belova, Tatyana; Voitovych, Nataliya
2008Теоретико-практичні засади дослідження та оцінення конкурентного середовища зарубіжних ринківКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Белова, Татьяна Геннадьевна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Belova, Tatyana
2014Теоретические основы формирования сбалансированного портфеля товаров предприятияКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Безпалько, Елена Викторовна; Белова, Татьяна Геннадьевна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Bezpalko, Olena; Belova, Tatyana
2001Теоретичні аспекти стратегічного маркетингового плануванняПантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Пантелеева, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Белова, Татьяна Геннадьевна; Panteleyeva, O.; Kra; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2009Умови застосування бенчмаркінгуБєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Белова, Татьяна Геннадьевна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2016Утримання споживачів продукції підприємстваСергеєва, Ганна Дмитрівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Sergeєva, Ganna; Belova, Tatyana
2017Формування каналів збуту продукції ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта»Грибович, Надія Віталіївна; Hrybovych, Nadiya; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana
2007Формування ключових компетенцій компанії ринкової орієнтаціїБєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana
2015Формування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингуБєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Gavrilova, Tatyana
2000Формування сучасної системи маркетингу в УкраїніПантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Panteleyeva, O.; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Belova, Tatyana; Tsimbalyuk, Lyudmila
2014Характеристика товарного асортименту ПАТ КЗШВ "Столичний"Пірнак, Марина Валеріївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Pirnak, Marina; Belova, Tatyana
2006Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової маркиСкригун, Наталія Петрівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Skryhun, Natalya
2011Ціноутворення з урахуванням попиту споживачівБєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2019Шахрайство на сучасному страховому ринку УкраїниШашенко, Олександр Володимирович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Shashenko, Oleksandr; Belova, Tatyana
Showing results 129 to 148 of 148
< previous 

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback