DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >

Browsing by Author Авраменко, Інна Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2016E-mail як ефективний канал маркетингових комунікаційАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina
2017Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціаціїАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya; Chornous, Lyudmila
2014Бенчмаркінг як інструмент конкурентноспроможності підприємстваАвраменко, Інна Миколаївна; Avramenko, Inna
2015Вдосконалення асортименту продукції ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»Авраменко, Інна Миколаївна; Avramenko, Inna; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana
2016Е-мейл-маркетинг : переваги та недолікиАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya
2016Індивідуальний маркетинг та його роль у підвищенні ступеня лояльності споживачівАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya
2016Індивідуальність бренду як важливий елемент його іміджуАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya
2017Сайт-візитівка : простий і ефективний спосіб залучення клієнтівАвраменко, Інна Миколаївна; Чорноус, Людмила Василівна; Avramenko, Inna; Chornous, Lyudmila
2014Формування концепції сталого розвитку для економіки УкраїниСалатюк, Ніна Миколаївна; Авраменко, Інна Миколаївна; Salatyuk, Nina; Avramenko, Inna
Showing results 1 to 9 of 9

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback