Browsing by Author Білодідова, Наталія Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Використання гештальт-технологій у маркетингуСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Білодідова, Наталія Миколаївна
2017Використання колірного тесту М. Люшера для дослідження споживачівБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна
2015Виявлення ринкових можливостей ТОВ «Три ведмеді»Білодідова, Наталія Миколаївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
2016Вплив кольору на сприйняття та розвиток брендуБілодідова, Наталія Миколаївна; Чорноус, Людмила Василівна
2017Гештальт-маркетинг та його використання в діяльності підприємстваБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна
2016Кольорова гама в оформленні упаковки пивної продукції як ключовий засіб комунікації зі споживачемСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Білодідова, Наталія Миколаївна
2016Правила кольорового оформлення ефективного рекламного повідомлення на ринку пивобезалкогольних напоївБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна
2017Соціальні мережі як ефективний засіб протистояння кризовій ситуаціїБілодідова, Наталія Миколаївна
2014Соціологічне опитування: “Чи знаєте Ви, хто такий Лев Троцький”Білодідова, Наталія Миколаївна; Казаков, Олександр Олексійович
2014Суть стратегії «блакитного океану»Білодідова, Наталія Миколаївна
2014Сучасна інноваційна політика держави в Україні: проблеми та перспективи реформуванняБілодідова, Наталія Миколаївна; Соломка, Ольга Миколаївна