DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >

Browsing by Author Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 99
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Advertising as a method of forming cunsumer demandsOsadchuk, O.; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Осадчук, О. О.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
2014Basic methods of assortment portfilio analysis of the groupChaika, Ivanna; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Чайка, Іванна Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
2012Consumer motivation as a basis for forming an effective communication mixSkryhun, Natalya; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Bezpalko, Olena; Скригун, Наталія Петрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Безпалько, Олена Вікторівна
2014Development trends of llc «Ferrero Ukraine» in the confectionary marketBelova, Tatyana; Cherkasova, Victoria; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія Валеріївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
2012Different matrixes of Boston Consulting GroupGavrilova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Belova, Tatyana; Гаврилова, Тетяна Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
2013Evaluation of the options by the consumers in process of buying enterprises`s goodsBelova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
2013Performance evaluation of the assortment and nomenclature of goods of the enterpriseKrainiuchenko (Fornolyak), Olga; Belova, Tatyana; Kiporuk, A.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Кипорук, А. О.
2016Research of mechanism of decision-making in relation to purchase consumer goodsBelova, Tatyana;; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Voitovych, Nataliya; Войтович, Наталія Юріївна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
2015The essence and the principles of the creation of the strategy of blue oceanBelova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Glushanitsya, Anastasia; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Глушаниця, Анастасія Вячеславівна
2012Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterpriseKrainiuchenko (Fornolyak), Olga; Kochmaruk, Maria; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Кочмарук, Марія Володимирівна
2013Vending as perspective direction of enterprises development that operate on mineral water marketBadeshchenkova, Кaterina; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Бадещенкова, Катерина Сергіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
2014Анализ и оценка конкурентной среды предприятияБелова, Татьяна Геннадьевна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Розумей, Светлана Борисовна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Rozumey, Svitlana
2013Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвиткуПоверіна, Юлія Олександрівна; Poverina, Yulia; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2011Взаємозв’язок складових процесу ціноутворенняКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana; Капінус, Лариса Василівна; Kapinus, Larisa; Розумей, Світлана Борисівна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Rozumey, Svitlana
2011Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товаруБєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Rozumey, Svitlana
2006Визначення привабливості зарубіжних ринківКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Belova, Tatyana; Skryhun, Natalya
2004Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємствБєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2008Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженняхБезпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Bezpalko, Olena; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2007Використання методу середніх арифметичних та методу медіан в опрацюванні даних експертних опитуваньБезпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Bezpalko, Olena; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
2006Вирішальні чинники успіху міжнародної маркетингової діяльності підприємстваКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
Showing results 1 to 20 of 99
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback