DSpace О системе DSpace
 

eNUFTIR >

Просмотр собрания по группе - Авторы Скригун, Наталія Петрівна

Перейти на позицію в каталоге:
Или введите год:
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 100 из 165
 дальше >
Дата випускНазваАвторы(ы)
2018Емоційна лояльність споживачів до бренду як запорука успішного його просуванняМетейко, Віталіна Олексіївна; Meteiko, Vitalina; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2018Сувенірна реклама сучасних виробників майонезу та кетчупів УкраїниВойтович, Наталія Юріївна; Voitovych, Nataliya; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2018Підлітки як споживачіКороль, Наталія Сергіївна; Korol, Nataliia; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2018Вендинг як ефективний спосіб дистрибуції товарів та послуг в УкраїніЛабінська, Наталія Олегівна; Labinska, Nataliia; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2018Тенденції та шляхи розвитку SMM в УкраїніСкригун, Наталія Петрівна; Таращук, Наталія Олегівна; Tarashchuk, Nataliia; Skryhun, Natalya
2017Реклама як засіб масової комунікаціїВосколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна; Voskolovich, Ludmila; Skryhun, Natalya
2017Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі ІнтернетСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Сергеєва, Ганна Дмитрівна; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina; Sergeєva, Ganna
2017Використання колірного тесту М. Люшера для дослідження споживачівБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Bilodidova, Nataliya; Skryhun, Natalya
2017Сучасні та нестандартні методи рекламування товаруЄфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія Петрівна; Yefisko, U.; Skryhun, Natalya
2017Використання гештальт-технологій у маркетингуБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Bilodidova, Nataliya; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina
2017Гештальт-маркетинг та його використання в діяльності підприємстваБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Bilodidova, Nataliya; Skryhun, Natalya
2017Програми лояльності як рушійна сила успіху підприємстваСкригун, Наталія Петрівна; Долішня, Ірина Юріївна; Skryhun, Natalya; Dolishnia, Iryna
2017Соціальні мережі як ефективний засіб протистояння кризовій ситуаціїБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Bilodidova, Nataliya; Skryhun, Natalya
2017TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукціїВосколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна; Voskolovich, Ludmila; Skryhun, Natalya
2017Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціаціїАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya; Chornous, Lyudmila
2016E-mail як ефективний канал маркетингових комунікаційАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina
2016Influencer marketing is a new possibility to control the process of consumer’s decision acceptance about purchasingСкригун, Наталія Петрівна; Литка, Марія Анатоліївна; Власенко, Людмила Василівна; Skryhun, Natalya; Lytka, Mariіa; Vlasenko, Ludmila
2016Індивідуальний маркетинг та його роль у підвищенні ступеня лояльності споживачівАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya
2016Індивідуальність бренду як важливий елемент його іміджуАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya
2016Кольорова гама в оформленні упаковки пивної продукції як ключовий засіб комунікації зі споживачемСкригун, Наталія Петрівна; Білодідова, Наталія Миколаївна; Семененко, Катерина Юріївна; Skryhun, Natalya; Bilodidova, Nataliya; Semenenko, Katerina
2016Методи стимулювання відвідувачів антикафеСкригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Семененко, Катерина Юріївна; Кухта, Катерина Андріївна; Skryhun, Natalya; Kapinus, Larisa; Semenenko, Katerina; Kukhta, Kateryna
2016Е-мейл-маркетинг : переваги та недолікиАвраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Avramenko, Inna; Skryhun, Natalya
2016Моделювання оптимального асортименту продукції підприємстваШаповал, Олена Федорівна; Скригун, Наталія Петрівна; Коннова, Любов Олександрівна; Shapoval, Elena; Skryhun, Natalya; Konnova, Lyubov
2016Правила кольорового оформлення ефективного рекламного повідомлення на ринку пивобезалкогольних напоївБілодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна; Bilodidova, Nataliya; Skryhun, Natalya
2016Інструменти збільшення потоку клієнтів салонів красиСкригун, Наталія Петрівна; Ферт, Альона Володимирівна; Skryhun, Natalya; Fert, Alona
2015E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продажСкригун, Наталія Петрівна; Кириленко, Ірина Ігорівна; Skryhun, Natalya; Kirilenko, Irina
2015Seо-оптимізація: сучасні вимоги до копірайтингу як важливої складової просування сайтуСкригун, Наталія Петрівна; Кириленко, Ірина Ігорівна; Skryhun, Natalya; Kirilenko, Irina
2015Промо-акція як ефективний засіб просування товарівСкригун, Наталія Петрівна; Долішня, Ірина Юріївна; Skryhun, Natalya; Dolishnia, Iryna
2015Неймінг: сутність та прийомиСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2015Міжнародний маркетингКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana
2014Проблеми оцінювання економічної ефективності рекламної діяльності підприємстваСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2014Реклама як складова маркетингових комунікаційПоверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна; Poverina, Yulia; Skryhun, Natalya
2014Brand: consumer knows what he needsPoverina, Yulia; Skryhun, Natalya; Поверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна
2014Features of mass media usage in advertisement activity of the enterpriseSkryhun, Natalya; Vlasenko, Ludmila; Chornous, Igor; Скригун, Наталія Петрівна; Власенко, Людмила Василівна; Чорноус, Ігор
2014Фактори, від яких залежить успіх роздрібної торговельної мережіСкригун, Наталія Петрівна; Коношенко, Лілія Вікторівна; Skryhun, Natalya; Konoshenko, Lilia
2014Персональний продаж як головний елемент маркетингових комунікацій у країнах СходуКоношенко, Лілія Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна; Konoshenko, Lilia; Skryhun, Natalya
2014Маркетингова історія або як за допомогою міфу з товарної марки зробити брендСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2014Краудсорсинг в УкраїніСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2014Передумови виникнення та сутність маркетингу враженьПоверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна; Poverina, Yulia; Skryhun, Natalya
2014Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджетуСкригун, Наталія Петрівна; Пєхота, Ірина Сергіївна; Слівінська, В. В.; Pehota, Irina; Slivinska, V.; Skryhun, Natalya
2014Development of technologies of electronic banking in UkraineKapinus, Larisa; Skryhun, Natalya; Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
2014Сутність та механізм просування товарів через соціальні мережіКоношенко, Лілія Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya; Konoshenko, Lilia
2014Маркетинг. Робочий зошитБєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна; Belova, Tatyana; Gavrilova, Tatyana; Grynyuk, Yulia; Kapinus, Larisa; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Rozumey, Svitlana; Semenenko, Katerina; Skryhun, Natalya
2014Мерчендайзинг в аутлетахСкригун, Наталія Петрівна; Коношенко, Лілія Вікторівна; Skryhun, Natalya; Konoshenko, Lilia
2014Словник маркетингових термінівСкригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Kapinus, Larisa; Belova, Tatyana; Gavrilova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana; Semenenko, Katerina
2014Стратегія партизанського маркетингу в просуванні товаруУдод, Катерина Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна; Udod, Catherine; Skryhun, Natalya
2014Маркетингові заходи в авіакомпаніяхКоношенко, Лілія Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya; Konoshenko, Lilia
2014Використання соціальних мереж як маркетингового інструментуПєхота, Ірина Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Pehota, Irina; Skryhun, Natalya
2013Роль соціальних мереж як сучасного інструменту комунікації з цільовими аудиторіямиКулініч, Іванна Михайлівна; Скригун, Наталія Петрівна; Kulinich, Joanna; Skryhun, Natalya
2013Проблематика захисту від «інтелектуального піратства» в світі і УкраїніБезпалько, Олена Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна; Bezpalko, Olena; Skryhun, Natalya
2013Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинівСавенко, Інга Володимирівна; Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Savenko, Inga; Kapinus, Larisa; Skryhun, Natalya
2013Прихований маркетинг як ефективний інструмент досягнення цілей підприємстваСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2013Problems and prospects of small fruit market in UkraineSkryhun, Natalya; Kapinus, Larisa; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна
2013Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживачаСкригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Skryhun, Natalya; Kapinus, Larisa; Kochmaruk, Maria
2013Планування комунікаційного міксу як складової маркетингуСкригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana; Semenenko, Katerina
2013Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємстваСкригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов Олександрівна; Skryhun, Natalya; Chornous, Lyudmila; Konnova, Lyubov
2013Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарівСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2013Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживачаСкригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Skryhun, Natalya; Kochmaruk, Maria
2013Features of advertising perception by childrenSkryhun, Natalya; Solomonenko, V.; Скригун, Наталія Петрівна; Соломоненко, В. А.
2013Методичні підходи щодо оцінювання ефективності управління каналами розподілуСкригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana
2013Сигнали невербальних засобів комунікації як відображення прихованих думокОсадчук, О. О.; Скригун, Наталія Петрівна; Osadchuk, O.; Skryhun, Natalya
2013Сучасні технології просування товаруСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2013Маркетингові інструменти і способи впливу реклами на дитячу аудиторіюСкригун, Наталія Петрівна; Косовець, Лариса Іванівна; Skryhun, Natalya; Kosovets, Larisa
2013The use of composite laws in the presentation commoditiesKapinus, Larisa; Skryhun, Natalya; Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
2013Наукові засади формування та використання економічного потенціалуРозумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Говорушко, Тамара Андріївна; Еш, Світлана Миколаївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Kapinus, Larisa; Belova, Tatyana; Esh, Svetlana; Gavrilova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana; Govorushko, Tamara
2013BTL-технології як сучасні комунікаційні зв’язки зі споживачамиУдод, Катерина Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна; Udod, Catherine; Skryhun, Natalya
2013Реклама в соціальних мережах як ефективний інструмент маркетингу в ІнтернетіСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2013Мережевий маркетинг як форма просування та реалізації товарівСлівінська, В. В.; Скригун, Наталія Петрівна; Slivinska, V.; Skryhun, Natalya
2013Витоки та концептуальні аспекти теорії людського капіталуБезпалько, Олена Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна; Bezpalko, Olena; Skryhun, Natalya
2013Роль логотипу у бізнесіСоломоненко, В. А.; Скригун, Наталія Петрівна; Solomonenko, V.; Skryhun, Natalya
2013Віртуальна логістика в сучасному середовищіКліпаченко, Анастасія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна; Klipachenko, Anastasia; Skryhun, Natalya
2013Аромамаркетинг: без значних витрат – відчутний результатКліпаченко, Анастасія Олександрівна; Klipachenko, Anastasia; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2013Direct mail як cучасний інструмент рекламно - інформаційних послугСлівінська, В. В.; Скригун, Наталія Петрівна; Slivinska, V.; Skryhun, Natalya
2013Merchandising and its impact on consumer behaviorKapinus, Larisa; Skryhun, Natalya; Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
2013Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємствСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya; Кочмарук, Марія Володимирівна; Семененко, Катерина Юріївна; Semenenko, Katerina; Kochmaruk, Maria
2013Особливості просування маркетингу послугСкригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Skryhun, Natalya; Kochmaruk, Maria
2012Вірусний маркетинг як перспективний напрям рекламуванняБадещенкова, Катерина Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Badeshchenkova, Кaterina; Skryhun, Natalya
2012Сутнісна характеристика та взаємозв'язок функцій цінСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2012Economic mechanism of costs production managementVlasenko, Ludmila; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina; Власенко, Людмила Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна
2012Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товаруСкригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Skryhun, Natalya; Kapinus, Larisa
2012Consumer motivation as a basis for forming an effective communication mixSkryhun, Natalya; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Bezpalko, Olena; Скригун, Наталія Петрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Безпалько, Олена Вікторівна
2012The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behaviorGavrilova, Tatyana; Kapinus, Larisa; Skryhun, Natalya; Гаврилова, Тетяна Василівна; Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
2012Advertising in computer games as a product promotion at modern marketSkryhun, Natalya; Badeshchenkova, Кaterina; Скригун, Наталія Петрівна; Бадещенкова, Катерина Сергіївна
2012Маркетингова політика розподілуРозумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana
2012Оцінювання рівня конкурентоспроможності ціниСемененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina
2012Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behaviorSkryhun, Natalya; Bezpalko, Olena; Kapinus, Larisa; Скригун, Наталія Петрівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Капінус, Лариса Василівна
2012Оцінювання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловостіЛисенко, К. М.; Скригун, Наталія Петрівна; Lysenko, K.; Skryhun, Natalya
2012Реклама в комп'ютерних іграх як спосіб маркетингових комунікаційСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2011Комунікації як засіб психологічного впливу на покупцяСкригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya
2011Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішеньСкригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Skryhun, Natalya; Rozumey, Svitlana
2011Латеральний маркетинг як інструмент креативної стратегіїСкригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Skryhun, Natalya; Chornous, Lyudmila
2011Чинники, резерви та шляхи зниження витрат виробництва як основа зменшення ціни товаруЦимбалюк, Людмила Георгіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Tsimbalyuk, Lyudmila; Skryhun, Natalya
2011Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовахКапінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Kapinus, Larisa; Skryhun, Natalya
2011Ціноутворення та управління ціновою політикоюСкригун, Наталія Петрівна; Антошкіна, Лідія Іванівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Skryhun, Natalya; Antoshkina, Lidia; Tsimbalyuk, Lyudmila
2011Потреба як рушійна сила в рекламній діяльностіСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Skryhun, Natalya; Stetsenko, Victoria
2011Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політикиСкригун, Наталія Петрівна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Капінус, Лариса Василівна; Skryhun, Natalya; Stetsenko, Victoria; Kapinus, Larisa
2011Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використанняЦимбалюк, Людмила Георгіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Tsimbalyuk, Lyudmila; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina
2011Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формуванняБезпалько, Олена Вікторівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Bezpalko, Olena; Skryhun, Natalya; Chornous, Lyudmila
2011Ціноутворення та управління попитомСкригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Skryhun, Natalya; Chornous, Lyudmila
2011Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціниБезпалько, Олена Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Gavrilova, Tatyana; Bezpalko, Olena; Skryhun, Natalya
Отображение результатов 1 до 100 из 165
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь