DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >

Browsing by Author Pyankova, Oksana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 29
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015«Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школіП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікаціяП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2010Бренди харчової промисловості у світовому рейтингуП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2010Бренд як нематеріальний актив компаніїП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2015Глобальні ризики: вплив на економіку УкраїниП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2015Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесуП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2011Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендомП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2009Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчуванняП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2011Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачемП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Інструменти комунікативного впливу бренда на споживачаП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Концепція життєвого циклу брендуП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2011Криза: загроза чи можливість для брендів?П'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2014Криза - складова циклічного розвитку соціально-економічних систем: етимологічний підхідП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Методи оцінки брендівП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»П'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2009Основные этапы становления и развития брендинга в миреПьянкова, Оксана Васильевна; Pyankova, Oksana
2008Особливості застосування транспортної логістики підприємствами харчової промисловості УкраїниП'янкова, Оксана Василівна; Куниця, Людмила Іванівна; Pyankova, Oksana; Kunytsia, Lyudmila
2010Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості УкраїниП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2008Позиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендівП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2007Проблеми управління портфелем торгових марокП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
Showing results 1 to 20 of 29
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback