Browsing by Author Pyankova, Oksana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 29  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015«Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школіП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2010Бренд як нематеріальний актив компаніїП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікаціяП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2010Бренди харчової промисловості у світовому рейтингуП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2015Глобальні ризики: вплив на економіку УкраїниП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2015Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесуП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2011Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендомП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Концепція життєвого циклу брендуП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2014Криза - складова циклічного розвитку соціально-економічних систем: етимологічний підхідП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2011Криза: загроза чи можливість для брендів?П'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Методи оцінки брендівП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2012Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»П'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2009Основные этапы становления и развития брендинга в миреПьянкова, Оксана Васильевна; Pyankova, Oksana
2008Особливості застосування транспортної логістики підприємствами харчової промисловості УкраїниП'янкова, Оксана Василівна; Куниця, Людмила Іванівна; Pyankova, Oksana; Kunytsia, Lyudmila
2010Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості УкраїниП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2008Позиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендівП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2007Проблеми управління портфелем торгових марокП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2013Реалізація експортного потенціалу національних аграрних підприємствП'янкова, Оксана Василівна; Коваль, Богдан Ігорович; Pyankova, Oksana; Koval, Bogdan
2011Розвиток брендів продуктів харчування в УкраїніП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana
2013Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємствП'янкова, Оксана Василівна; Pyankova, Oksana