DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >

Browsing by Author Rozumey, Svitlana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 59
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013The definition of sales managers management strategyRozumey, Svitlana; Nujna, Y.; Розумей, Світлана Борисівна; Нужна, Ю. М.
2014Анализ и оценка конкурентной среды предприятияБелова, Татьяна Геннадьевна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Федосеевна; Розумей, Светлана Борисовна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Rozumey, Svitlana
2007Вендинг як прогресивна форма організації збуту продукціїРозумей, Світлана Борисівна; Rozumey, Svitlana
2011Взаємозв’язок складових процесу ціноутворенняКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana; Капінус, Лариса Василівна; Kapinus, Larisa; Розумей, Світлана Борисівна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Rozumey, Svitlana
2011Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товаруБєлова, Тетяна Геннадіївна; Belova, Tatyana; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Rozumey, Svitlana
2014Використання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна»Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія Валеріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Belova, Tatyana; Cherkasova, Victoria; Rozumey, Svitlana
2011Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витратКапінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана Борисівна; Kapinus, Larisa; Rozumey, Svitlana
2015Дослідження каналів розподілу продукції ПАТ «Оболонь»Розумей, Світлана Борисівна; Rozumey, Svitlana
2008Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингуСоболенко, Н. М.; Розумей, Світлана Борисівна; Sobolenko, N.; Rozumey, Svitlana
2009Електронні канали розподілу як високотехнологічний метод продажу товарівНіколаєнко, Ірина Володимирівна; Розумей, Світлана Борисівна; Nikolaenko, Irina; Rozumey, Svitlana
2006Ефективність контактів збутової системи підприємстваРозумей, Світлана Борисівна; Rozumey, Svitlana
2006Ефективність контактів збутової системи підприємства (тези доповідей)Розумей, Світлана Борисівна; Rozumey, Svitlana
2009Застосування брендингових стратегій для успішного виведення товарів на ринокРозумей, Світлана Борисівна; Rozumey, Svitlana
2008Збільшення прибутку фірми завдяки стратегії підвищення цінності товаруТютюнник, Н. А.; Розумей, Світлана Борисівна; Tyutyunnik, N.; Rozumey, Svitlana
2014Збут у широкому та вузькому розумінніБогданович, Альона Миколаївна; Розумей, Світлана Борисівна; Bogdanovich, Alena; Rozumey, Svitlana
2013Иррациональное поведение потребителя в ценообразовании и его влияние на сбытСемененко, Екатерина Юрьевна; Розумей, Светлана Борисовна; Semenenko, Katerina; Rozumey, Svitlana
2018Класифікація інструментів трейд-маркетингуБогун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Bohun, Lesya; Rozumey, Svitlana; Nikolaenko, Irina
2008Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірмиРозумей, Світлана Борисівна; Rozumey, Svitlana
2009Комерційна діяльністьСінгаєвський, Ігор Олегович; Розумей, Світлана Борисівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Sinhayevskyy, Igor; Rozumey, Svitlana; Gavrilova, Tatyana; Skryhun, Natalya
2012Комерційна діяльність посередницьких підприємствСінгаєвський, Ігор Олегович; Розумей, Світлана Борисівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Sinhayevskyy, Igor; Rozumey, Svitlana; Gavrilova, Tatyana
Showing results 1 to 20 of 59
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback