DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >

Browsing by Author Tkachuk (Stakhurska), Svetlana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 117
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2006Aggregate supply and demand in Ukraine during its way from command to market relationsTkachuk (Stakhurska), Svetlana; Avramenko, Olga; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Авраменко, Ольга Петрівна
2016Approaches to marketing competitive strategies developmentTkachuk (Stakhurska), Svetlana; Stahurska, Svitlana; Stahursky, Valery; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
2017Innovations in updating scientific communicationsTkachuk (Stakhurska), Svetlana; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Stahurska, Svitlana; Стахурська, Світлана Антонівна; Stahursky, Valery; Стахурський, Валерій Олександрович
2016Marketing approach to amusement park businessTkachuk (Stakhurska), Svetlana; Stahurska, Svitlana; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна
2016Strategies of market segmentation and segment targetingStahurska, Svitlana; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
2016The innovative marketing approaches in the sphere of hospitalityTkachuk (Stakhurska), Svetlana; Stahurska, Svitlana; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна
2016The role of communicative competence in marketingStahursky, Valery; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana; Стахурський, Валерій Олександрович; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
2013The strategic decisions in the sphere of commercial business as the method of optimization of movement of goodsTkachuk (Stakhurska), Svetlana; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
2013To build the enterprise's image as an important instrument in market competitionTkachuk (Stakhurska), Svetlana; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
2005Амортизаційний фонд: проблеми формування та напрямки збільшення його коштівТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2010Аналітична оцінка процесів відтворення основних засобівТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2003Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємстваТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana; Кутас, Олена Олександрівна; Kutas, Elena
2015Взаємозв’язок внутрішніх чинників особистості та споживчої поведінкиТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2006Відтворення основних засобів та іноземне інвестування: стан і проблемиТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2008Відтворення основних засобів та їх інвестування в розрізі стадій життєвого циклу та стратегій підприємстваТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2012Відтворення та економічний розвиток: теоретичні аспектиТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2004Від товарного знаку – до нематеріальних активів як інструменту фінансових технологійТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2019Власні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесіТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana; Бичкова, Анна Андріївна; Bychkova, Anna
2019Внутрішній маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери послугТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
2001Еластичність функції та її застосування до економічного аналізуТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
Showing results 1 to 20 of 117
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback