Нейромаркетинг - новітній підхід задоволення потреб споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Питання нейромаркетингу особливо актуальні сьогодні, з огляду на неоднозначність позицій щодо можливості використання даного методу стимулювання продажів та підвищення конкурентоспроможності продукції на підприємстві. Question neyromarketynhu particularly relevant today, given the ambiguity of the position on the possibility of using this method of sales promotion and improving the competitiveness of the enterprise.

Опис

Ключові слова

нейромаркетинг, споживачі, задоволення потреб, кафедра гуманітарних дисциплін, neyromarketynh, consumers, satisfaction

Бібліографічний опис

Костюченко, Н. Нейромаркетинг - новітній підхід задоволення потреб споживачів / Надія Костюченко, Наталія Чугаєва // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 217-219.