Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Название: Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling
Авторы: Zakhovaiko, Yana
Kovalchuk, Olga
Ключевые слова: shampoos
labeling
consumer
шампуні
маркування
споживач
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Zakhovaiko, Ya. Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling / Yana Zakhovaiko, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 503-504.
Краткий осмотр (реферат): There is quite a wide range of shampoos both by import and domestic manufacturers. Among them are following types of shampoos: medical, professional, for different hair types, with air conditioning balm or other additives. Shampoo manufacturers are constantly developing new techniques and recipes. Many consumers believe that the high price of shampoo ensures its high quality, but often it does not.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
429.pdf163.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.