Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZakhovaiko, Yana-
dc.contributor.authorKovalchuk, Olga-
dc.date.accessioned2014-11-25T07:52:52Z-
dc.date.available2014-11-25T07:52:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationZakhovaiko, Ya. Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling / Yana Zakhovaiko, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 503-504.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623-
dc.description.abstractThere is quite a wide range of shampoos both by import and domestic manufacturers. Among them are following types of shampoos: medical, professional, for different hair types, with air conditioning balm or other additives. Shampoo manufacturers are constantly developing new techniques and recipes. Many consumers believe that the high price of shampoo ensures its high quality, but often it does not.uk_UA
dc.subjectshampoosuk_UA
dc.subjectlabelinguk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectшампуніuk_UA
dc.subjectмаркуванняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації-
dc.titleAnalysis of shampoos’ consumer characteristics and labelinguk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
429.pdf163.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.