Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20083
Название: Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Авторы: П'янкова, Оксана Василівна
Ключевые слова: лояльність
споживач
ресторанний бізнес
loyalty
consumer
restaurant business
кафедра економіки праці та менеджменту
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: П’янкова, О. В. Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу / О. В. П’янкова // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 184-185.
Краткий осмотр (реферат): Актуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20083
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
97.pdf101.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.