Теоретичні аспекти здійснення маркетингових досліджень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглядаються алгоритм здійснення та значення маркетингових досліджень. Algorithm and the value of marketing research are examined.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, збір даних, аналіз даних, marketing investigations, data collection, data analysis, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стахурський, В. О. Теоретичні аспекти здійснення маркетингових досліджень / В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К., 2015. - С. 59 – 60.