Маркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розроблена ситуаційна задача (кейс), визначені цілі, наведені основні поняття, які необхідні для його вирішення, приведені критерії оцінювання. Situational problem (case) is designed, goals are defined, basic concepts that are required to solve it are given , evaluation criterias are given.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, кейс, цілі, основні поняття, критерії оцінювання, case, goals, basic concepts, evaluation criterias

Бібліографічний опис

Рибачук-Ярова, Т. В. Маркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції / Т. В. Рибачук-Ярова // Collection of case studies for students of economics and management specialities = Збірник ситуаційних задач для студентів економічних та управлінських спеціальностей. – К. : НУХТ, 2014. - С. 260-273.

Зібрання