Вірусний маркетинг як інструмент SMM
Вантажиться...
Файли
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Соціальний медіа маркетинг у більшості джерел визначається як процес отримання трафіку чи інструмент привернення уваги до сайту через соціальні медіа.
Social Media Marketing in most sources is defined as the process of getting traffic or tool to draw attention to the site through social media.
Опис
Ключові слова
маркетинг, трафік, мережа, traffic, network, marketing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Семененко, К. Ю. Вірусний маркетинг як інструмент SMM / К. Ю. Семененко // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 54-55.