Вірусний маркетинг як інструмент SMM

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Соціальний медіа маркетинг у більшості джерел визначається як процес отримання трафіку чи інструмент привернення уваги до сайту через соціальні медіа. Social Media Marketing in most sources is defined as the process of getting traffic or tool to draw attention to the site through social media.

Опис

Ключові слова

маркетинг, трафік, мережа, traffic, network, marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Семененко, К. Ю. Вірусний маркетинг як інструмент SMM / К. Ю. Семененко // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 54-55.