Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНазаренко, Наталя Юріївна-
dc.contributor.authorПавлюченко, Олена Станіславівна-
dc.date.accessioned2015-12-14T13:37:16Z-
dc.date.available2015-12-14T13:37:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНазаренко, Н. Ю. Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства / Н. Ю. Назаренко, О. С. Павлюченко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 - 30 жовтня 2012 р. – Київ : НУХТ, 2012. – С. 89-91.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21964-
dc.description.abstractШвидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.uk_UA
dc.subjectкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectподача стравuk_UA
dc.subjectобслуживаниеuk_UA
dc.subjectресторанное хозяйствоuk_UA
dc.subjectподача блюдuk_UA
dc.subjectfeed mealsuk_UA
dc.subjectrestaurant managementuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.titleШляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf94.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.