Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства
Вантажиться...
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Швидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.
Опис
Ключові слова
кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції, обслуговування, ресторанне господарство, подача страв, обслуживание, ресторанное хозяйство, подача блюд, feed meals, restaurant management, service
Бібліографічний опис
Назаренко, Н. Ю. Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства / Н. Ю. Назаренко, О. С. Павлюченко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 - 30 жовтня 2012 р. – Київ : НУХТ, 2012. – С. 89-91.