Сучасні тенденції туристичного маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Маркетинг є важливою складовою діяльності будь-якої фірми. Особливо гостро питання маркетингової діяльності стоять для фірм туристичної галузі, оскільки ринок туристичних послуг є надзвичайно мінливим і динамічним. Marketing is an important part of any company. Particularly acute issue of marketing activity for companies facing the tourism industry because tourism market is extremely volatile and dynamic.

Опис

Ключові слова

кафедра туристичного та готельного бізнесу, кафедра технології харчування та ресторанного бізнесу, туристичний маркетинг, туризм, tourism, tourism marketing

Бібліографічний опис

Антоненко, А. В. Сучасні тенденції туристичного маркетингу / А. В. Антоненко, Ю. І. Сологуб // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 жовтня 2012 р. – К. : НУХТ, 2012. – С. 337-339.