Колоронімічна апеляція до логосу в текстах інтернет-новин: дедуктивна схема аргументації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті розглядається апеляція до логосу як риторичного способу впливу на аудиторію через аргументування ідей автора колоронімами, що категоризують забарвлення на трьох рівнях: суперординатному, базовому та субординатному. За дедуктивної схеми аргументації колороніми відбивають перехід від загальних положень до конкретних фактів, представлений суперординатно-базовою та базово-субординатною моделями. The article explores the appeal to logos as rhetorical means of influencing audience through reasoning author's ideas by color terms’ of three levels of color categorization: superordinate, basic and subordinate. In deductive reasoning scheme color terms reflect the transfer from the general issues to specific facts, presented by superordinate-basic and basic-subordinate models.

Опис

Ключові слова

кафедра іноземних мов професійного спрямування, логос, колороніми, дедуктивна схема аргументації, суперординатний, базовий та субординатний рівні категоризації кольорів, logos, color terms, deductive reasoning scheme, superordinate, basic and subordinate levels of color categorization

Бібліографічний опис

Лук’янець, Г. Г. Колоронімічна апеляція до логосу в текстах інтернет-новин: дедуктивна схема аргументації / Г. Г. Лук’янець // Науковий вісник Кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. – 2014. – Вип. 30.– С. 205–212. – (Філологія. Педагогіка. Психологія).

Зібрання