Використання колірного тесту М. Люшера для дослідження споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кольори, тест Люшера, споживачі, дослідження, психологія, colors, Luscher test, consumers, research, psychology, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Білодідова, Н. М. Використання колірного тесту М. Люшера для дослідження споживачів / Н. М. Білодідова, Н. П. Скригун // Science and edukation – 2017 : Materials of the XIII International scientific and practical Conference. - Sheffiеld. Science and edukation LTD, 2017. - Volume 1 : Economic science. - P. 53-55.