Правила кольорового оформлення ефективного рекламного повідомлення на ринку пивобезалкогольних напоїв

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

ефективна реклама, правила, пиво безалкогольна продукція, рекламне повідомлення, ринок, effective advertising, rules, beer non-alcoholic products, advertising message, market, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Білодідова, Н. М. Правила кольорового оформлення ефективного рекламного повідомлення на ринку пивобезалкогольних напоїв / Н. М. Білодідова, Н. П. Скригун // Інноваційна економіка, 7-8 жовтня 2016 р. – Одеса, 2016.