Перспективи створення цукрових кондитерських виробів геродієтичного призначання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Сьогодні цукрові кондитерські вироби разом з іншими традиційними харчовими продуктами стали об’єктом для вдосконалення та створення на їхній основі нових видів продукції, збагачених природними біологічно активними речовинами (БАР). Джерелом природних БАР у складі таких виробів є пюре, соки, екстракти, підварки з плодів, овочів, культурних та дикорослих ягід, лікарських трав тощо. Метою досліджень було встановлено оптимальну кількість плодово-овочевого пюре у рецептурі желейних кондитерських виробів геродієтичного призначення. Today, sugar products along with other traditional food products have become an object for improvement and creation on their basis of new products enriched with natural biologically active substances (BAS). The source of natural BAS in the composition of such products is mashed potatoes, juices, extracts, cooks from fruits, vegetables, cultivated and wild berries, herbs and the like. The aim of the research was to determine the optimal amount of fruit and vegetable puree in the recipe for jelly confectionery products of the heroic use.

Опис

Ключові слова

цукрові кондитерські вироби, геродієтичне харчування, біологічно активні речовини, пюре, плоди, плоди, fruits, sugar products, sugar products, herd diets, biologically active substances, mashed potatoes, berries, кафедра технології оздоровчих продуктів, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Ущаповський А. О. Перспективи створення цукрових кондитерських виробів геродієтичного призначання / А. О. Ущаповський, Н. П. Івчук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 83 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – К.: НУХТ, 2017. – Ч. 1. – С. 31.