Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2759
Назва: Методи оцінки брендів
Автори: П'янкова, Оксана Василівна
Ключові слова: кафедра економіки праці та менеджменту
бренд
brand
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: П’янкова, О. В. Методи оцінки брендів Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах", 13-14 травня 2010р. / О. В. П'янкова -К.:НУХТ, 2010. - Ч. 3.- С. 14.
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні методи оцінки брендів
Analyzed the main methods of brand valuation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2759
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf77.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.