Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorП'янкова, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2012-09-19T10:24:33Z-
dc.date.available2012-09-19T10:24:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationП’янкова, О. В. Методи оцінки брендів Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах", 13-14 травня 2010р. / О. В. П'янкова -К.:НУХТ, 2010. - Ч. 3.- С. 14.uk_UK
dc.identifier.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2759-
dc.description.abstractДосліджено основні методи оцінки брендівuk_UK
dc.description.abstractAnalyzed the main methods of brand valuationen_EN
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкафедра економіки праці та менеджментуuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.titleМетоди оцінки брендівuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf77.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.