Teaching a foreign language to young economists in Ukraine in cross-cultural communication environment

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Due to the tendency to globalisation, economists all over the world have a strong necessity to master a foreign language. Young generation of future economists needs innovative approaches to language teaching. This article reveals the results of the research into methodological and psychological aspects of teaching a foreign language to students of economic departments in Ukraine and states the essential educational objectives. It also suggests a novel teaching framework whose major goal is to give an advantage to students in their overcoming language, communication and cross-cultural barriers in studying process and which can be regarded as highly integral to the objectives. Через схильність до глобалізації економісти в усьому світі гостро потребують оволодіння іноземною мовою. Молодому поколінню майбутніх економістів потрібні інноваційні підходи до викладання мови. У цій статті розкриваються результати досліджень методологічних та психологічних аспектів навчання іноземної мови студентам економічних факультетів України та окреслюються найважливіші навчальні цілі. Він також пропонує нові навчальні рамки, основна мета яких - надати перевагу студентам у подоланні мовних, комунікаційних та міжкультурних бар'єрів у навчальному процесі, які можна розглядати як дуже невід'ємну частину цілей.

Опис

Ключові слова

міжкультурна комунікація, educational framework, cross-cultural communication, teaching a foreign language to economists, innovative approaches, навчальна база, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, викладання іноземної мови економістам, інноваційні підходи

Бібліографічний опис

Kovalova, O. Teaching a foreign language to young economists in Ukraine in cross-cultural communication environment / O. Kovalova, N. Kovalska // Inovatívne trendy v odborových didaktikách. Prepojenie teórie a praxe výučbových stratégií kritického a tvorivého myslenia : zborník štúdií z medzinárodnej vedeckej konferencie. – Nitra, 2019. – P. 489–494.

Зібрання