Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Капінус, Л. В. Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, В. І. Гулька, Т. Г. Бєлова // Бізнес-навігатор. – 2019. – Вип. 6.1-1 (56). – С. 194–199.

Анотація

В статті розглянуто переваги використання маркетингових технологій інтернет-магазинів на онлайн-ринку та з’ясовано базові причини, які пришвидшують розвиток онлайн-покупок. Визначено стратегічні цілі роздрібних підприємств у віртуальному просторі. Вивчено основні маркетингові інструменти, які допомагають збільшувати точки дотику з цільовою аудиторією, аналізувати поведінку користувачів сайту з продажу товарів. Розкрито сутність спеціальних сервісів для визначення сегментів користувачів інтернет-магазинів, а також необхідність програмного забезпечення та порталів для аналізу конкурентів. Зосереджено увагу на таргетинговій, медійній та нативній рекламі, а також на SEO-оптимізації, що допомагає просувати сайт та формувати контент. Узагальнено можливості розвитку інтернет-магазинів, які ефективно використовують технології електронного мерчандайзингу та smm-просування. З’ясовано, що однакова увага до кожного маркетингового інструменту та грамотне і комплексне їх використання відкривають широкі можливості для розвитку бізнесу на онлайн-ринку.

Опис

Ключові слова

онлайн-ринок, маркетингові технології, інтернет-маркетинг, контент, інтернет-магазин, online-market, marketing technologies, internet-marketing, content, e-shop, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Зібрання