Інструменти маркетингової комунікації
Вантажиться...
Дата
2021
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Використовуючи централізовану систему, побудовану для управління всіма вашими комунікаційними зусиллями, історія вашого бренду звучатиме чітко і чітко, рухаючи справедливість бренду. Оцінка того, як і коли ваш бренд вибирає спілкування, є стратегічною тактикою, яка врешті-решт допоможе вам створити кращий бренд з часом. Для отримання додаткової інформації про те, як рішення з управління брендом можуть впорядкувати ваші зусилля з маркетингової комунікації, обов’язково перегляньте наші власні рішення.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинговий аналіз, маркетинговий аудит, просування, збут, marketing analysis, marketing audit, promotion, marketing
Бібліографічний опис
Герасименко А. Інструменти маркетингової комунікації / А. Гересименко, О. О. Лелека // Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути : II Міжнароднf науково-практичнf інтернет- конференціz, 4-5 лютого 2021 р. – Дніпро, 2021. – Т.1. – С. 260-261