Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 548 (Search time: 0.059 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Маркетинговое планирование с учетом планирования жизненного циклаСоломянюк, Наталья Николаевна
2018Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксуТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій Олександрович
2015Матричні підходи до розроблення стратегій підприємствСтахурський, Валерій Олександрович
2013Формування системних властивостей маркетингуСоломянюк, Наталія Миколаївна
2001Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделейБєлова, Тетяна Геннадіївна; Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
2010Ринок праці Європи: особливості розвитку і проблеми на сучасному етапіНиконенко, Андрій Володимирович
2009Теоретичні підходи до визначення поняття «ринок праці»Никоненко, Андрій Володимирович
2009Інформаційні системи в управлінні та маркетинговій діяльності підприємств харчової промисловостіШаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов Олександрівна
2012Теоретичні основи концепції «4Р»Стеценко, Вікторія Анатоліївна
2013Синергічний ефект в системі маркетингуСоломянюк, Наталія Миколаївна