Виникнення та становлення міжкультурної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті аналізується роль освіти в період глобалізації, в нових економічних умовах життя в мультикультурному суспільстві, і дається оцінка поняття «міжкультурне освіту». Починаючи з історичного короткого огляду різноманітних концепцій про зустрічі / зіткненнях між людьми з різними лінгвістичними, релігійними, культурними або етнічними особливостями, розглядаються відмінні теоретичні розробки в американському та європейському контексті і в галузі освіти. Представивши схему розвитку міжкультурної освіти (основний зміст, методи і цілі, а також межі розповсюдження), ця стаття підтримує тезу, що міжкультурне освіту в даний час є найбільш підходящим відповіддю на глобалізацію і взаємозалежність. This article analyses the role of educational opportunity in a time of globalisation, a new economy and life in a multicultural society, and gives a semantic account of the concept «intercultural education». Starting with a historic overview of various conceptualisations of meetings/clashes among people with different linguistic, religious, cultural or ethnic features, distinctive theoretical elaborations are reviewed, in American and European context and in the educational field. After outlining the development of intercultural education (main contents, methods and objectives, as well as limits), this article supports the thesis that education, in an intercultural sense, is currently the most appropriate answer to globalisation and interdependence.

Опис

Ключові слова

міжкультурна освіта в США, міжкультурна освіта в Європі, міжкультурна освіта, intercultural education in Europe, intercultural education, intercultural education in the USA, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Чередніченко, Г. А. Виникнення та становлення міжкультурної освіти / Г. А. Чередніченко, О. О. Зеліковська, С. М. Троїцька // Проблеми сучасної педагогічної освіти. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. - Вип. 37, Ч. 1. – С. 3-8.

Зібрання