DSpace О системе DSpace
 

eNUFTIR >

Результаты поиска

 
запрос  

Результаты 1-10 из 46.

Вывести на страницу  |  Сортировка Упорядочнить Авторы

Найденные ресурсы:

Дата випускНазваАвторы(ы)
2009Перспективи розвитку ведингу в УкраїніСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Розумей, Світлана Борисівна; Stetsenko, Victoria; Rozumey, Svitlana
2011Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політикиСкригун, Наталія Петрівна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Капінус, Лариса Василівна; Skryhun, Natalya; Stetsenko, Victoria; Kapinus, Larisa
2016Використання ячмінно-солодового екстракту при виробництві хлібаСтеценко, Наталія Олександрівна; Лепуга, Вікторія Миколаївна; Stetsenko, Natalia; Lepuha, Victoria
2012Теоретичні основи концепції «4Р»Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Стеценко, Виктория Анатольевна; Stetsenko, Victoria
2015Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємстваСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Stetsenko, Victoria
2014Збалансованість маркетингової діяльності підприємстваСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Stetsenko, Victoria
2012Збалансована система маркетингових показників як інструмент управління розвитком підприємстваСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Соломянюк, Наталія Миколаївна; Solomyanyuk, Natalia; Stetsenko, Victoria
2014Теоретико-методичні засади розрахунку коефіцієнта збалансованості маркетингового комплексуСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Стеценко, Виктория Анатольевна; Stetsenko, Victoria
2014Дослідження сприйняття споживачами інструментів маркетингу в окремих галузях харчової промисловостіСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Stetsenko, Victoria
2013Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингуСтеценко, Вікторія Анатоліївна; Стеценко, Виктория Анатольевна; Stetsenko, Victoria

1 2 3 4 5 дальше

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь