Перегляд за Автор "Стахурська, Світлана Антонівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 104
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cистемна модель менеджменту як стабілізаційна основа розвитку підприємства(2022-11) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядається системна модель менеджменту як стабілізаційна основа розвитку підприємства. The system model of management is considered as a stabilizing basis for the development of the enterprise.Документ Cтратегічний інструментарій еволюційного підходу до розвитку організацій(2023) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядається стратегічний інструментарій еволюційного підходу до розвитку організацій. The strategic toolkit of the evolutionary approach to the development of organizations is considered.Документ Алгоритм моніторингу інвестиційної привабливості підприємства(2015) Стахурська, Світлана Антонівна; Правдива, Аліна ВалеріївнаРозглядається значення та алгоритм здійснення моніторингу інвестиційної привабливості підприємств. The significance and algorithm of investment attractiveness of enterprises monitoring making is examined.Документ Алгоритми та проблеми оцінювання інноваційної діяльності підприємств(2021) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядаються алгоритми та проблеми оцінювання інноваційної діяльності підприємств. Algorithms and problems of evaluation of innovative activity of enterprises are considered.Документ Банкрутство підприємства як економічне явище(2015) Солодуха, Наталія Валеріївна; Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядаються сутність, причини банкрутства підприємства та методи оздоровлення підприємства. The nature and reasons of enterprise's bankruptcy and methods of enterprise's reabilitation are considered.Документ Вдосконалення асортименту та якості продукції при формуванні планів виробництва(1996) Кутас, Олена Олександрівна; Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядаються напрямки планування підвищення якості продукції та вдосконалення асортименту продукції. Examined the directions of planning for improving product quality and improving product mix.Документ Внутрішньогосподарське планування(2007) Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних за-сад планування внутрішньогосподарської діяльності підприємства, набуття навичок аналізу і виконання техніко-економічних розрахунків та обґрунтування планових показників.Документ Вплив діджиталізації та дистанційних комунікацій на стратегію маркетинг-міксу освітніх послуг(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядаються перспективи діджиталізації освіти, зокрема в аспекті формування стратегії комплексу маркетингу освітніх послуг. Аналізується вплив впровадження дистанційних технологій у поєднанні із онлайн-навчанням на елементи маркетинг-міксу освітньої послуги. Комплекс маркетингу пропонується розглядати як сукупність восьми взаємопов’язаних елементів, притаманних сервісній сфері: продукт, ціна, просування, розповсюдження, матеріальне середовище, фізичний доказ, процес та персонал. Встановлено, що найбільшого впливу від діджиталізації освіти зазнає матеріальне середовище освітнього сервісу, яке практично повністю трансформується у віртуальне середовище. Значною мірою матимуть місце зміни й щодо організації освітнього процесу. Так само відчує зміни контактний персонал освітньої послуги: перехід онлайн вимагатиме від викладачів розвитку нових soft skills та hard skills, бажання до прийняття змін. Діджиталізацію в освіті пропонується розглядати як перспективний напрям, який виведе освітній сервіс на новий рівень, надасть переваги як закладам освіти, так і здобувачам. Для успішної діджиталізації потрібно подолати ряд проблем, зокрема,проблеми з Інтернет-трафіком. The article considers the prospects of digitalization of education, in particular in terms of forming a strategy for the marketing of educational services. The influence of the introduction of distance technologies in combination with online learning on the elements of the marketing mix of the educational service is analyzed. The marketing complex is proposed to be considered as a set of eight interconnected elements inherent in the service sector: product, price, promotion, distribution, material environment, physical evidence, process and personnel. It is established that the greatest impact of digitalization of education is the material environment of educational services, which is almost completely transformed into a virtual environment: material facilities and equipment will be replaced by platforms for video conferencing and distance learning platforms, which will reduce the cost of educational services and will enable educational institutions to finance funds for development, in particular, the part of the environment that should remain material (laboratories for training medical students, pharmacists, training facilities for actors, etc.). There will be significant changes in the organization of the educational process, in particular, the problems of organizing this process in space will disappear, learning will involve a combination of online communications and the use of distance learning platforms, there will be multichannel communication with teachers, geographical barriers will disappear, including in the organization of meetings with professional specialists and stakeholders, the level of comfort will increase due to the integration of learning in the home space. The contact staff of the educational service will also feel the changes: the transition online will require teachers to develop new soft skills and hard skills, the desire to accept change. Digitalization in education is proposed to be considered as a promising area that will bring the educational service to a new level, will provide benefits to both educational institutions and applicants. Successful digitalization requires overcoming a number of problems, including problems with Internet traffic and resistance to change, but these problems can and must be overcome.Документ Вплив змін на персонал та діяльність менеджерів при здійсненні процесу реструктуризації(2015) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядається вплив змін на персонал організації та на діяльність менеджерів в умовах здійснення реструктуризації. The impact of changes on the personal of organization and on the managers’ activity in conditions of restructuring is examined.Документ Врахування фактору інфляції при обґрунтуванні інвестиційних рішень(2011) Стахурська, Світлана АнтонівнаПри обгрунтуванні інвестиційних рішень використовують методичний інструментарій інвестиційного менеджменту, а саме : оцінка вартості грошей в часі, оцінка чинників ризику, ліквідності, а також інфляції.Документ Дистанційні комунікації як інноваційний підхід в сфері освіти: маркетингові пе-рспективи та переваги(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичАктуальність дослідження. Пандемія COVID-2019 спричинила значні зміни в багатьох сервісних сферах, збільшивши частку онлайн-послуг. Не оминули ці зміни й сферу освіти, і якщо на початку 2019 р. перехід на дистанційну освіту по-декуди сприймався як проблема, сьогодні це може стати прогресивним маркетин-говим підходом у наданні освітніх послуг. Про це свідчить і той факт, що навіть до пандемії окремі заклади пропонували послуги освіти онлайн. Виникає необхід-ність систематизації переваг, які надає дистанційна освіта для клієнта (з позицій маркетингу), для закладу освіти та для суспільства в цілому, а також аналізу проблем на шляху до впровадження такого формату і розгляд шляхів вирішення цих проблем. Метою дослідження є формування маркетингового погляду на дистанційну освіту з позицій клієнтоорієнтованої моделі SIVA, окреслення переваг, які надає такий формат освіти та проблем на шляху до його впровадження. Методи дослідження: узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, графічний метод. Результати дослідження. Сформований клієнтоорієнтований погляд на маркетинг дистанційної освіти з позицій моделі SIVA, розглянуті переваги пере-ходу на онлайн-освіту для клієнта, для закладу освіти та для суспільства в ціло-му. Виділені проблеми, які потрібно подолати для успішного впровадження онлайн-освіти із застосуванням дистанційних технологій. Галузь застосування результатів: результати дослідження можуть за-стосовуватись у сфері освітніх послуг. Висновки. Дистанційна освіта повинна передбачати сукупність наступних інструментів: онлайн-освіта (відео конференції), платформи дистанційного на-вчання та додаткові канали комунікацій (месенджери, соціальні мережі тощо). З позицій маркетингової моделі SIVA дистанційна освіта надає клієнту цінне рішен-ня: комфортабельні умови освіти при високій якості освіти, зменшення непродук-тивних витрат часу і коштів, збільшення ККД, розвиток додаткових софт-скіллс. Елемент моделі «доступ» зазнає трансформацій у бік удосконалення: рівень дос-тупності освіти збільшиться, зникне потреба у прив’язці освітньої послуги до фі-зичного місця її надання, матеріальне середовище в більшій мірі перейде у віртуа-льне. Окрім клієнта, переваги від впровадження дистанційної освіти матиме і за-клад освіти: колосальна економія витрат та, як наслідок, збільшення можливос-тей інвестування у розвиток, а також удосконалення внутрішнього маркетингу, зокрема цінності пропозиції контактному персоналу. Для суспільства в цілому ди-станційний формат освіти принесе такі позитивні моменти: збереження довкілля (за умови відмови від паперового документообігу), збільшення рівня інклюзивності, зменшення рівня захворюваності, зменшення навантаження на громадський транспорт та транспортні шляхи. Перераховані переваги матимуть місце за умови належного рівня викладання, а також подолання ряду проблем,які пропонується поділяти на об’єктивні та суб’єктивні.Документ Емерджентні стратегії як своєчасна реакція організацій на непередбачувані зміни(2023) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядаються емерджентні стратегії українських підприємств як своєчасна реакція на непередбачувані зміни. Emergent strategies of Ukrainian enterprises are considered as a timely response to unforeseen changes.Документ Забезпечення ефективного управлінського впливу на процес розвитку підприємства(2017) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядаються підходи та методи забезпечення ефективного управлінського впливу на процес розвитку підприємства.Документ Забезпечення ефективності діяльності команд при здійсненні змін(2014) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядаються шляхи забезпечення ефективності діяльності команд при здійснення змін в організації.Документ Забезпечення соціальної складової в процесі змін на підприємстві(2015) Стахурська, Світлана АнтонівнаДосліджуються теоретико-методичні аспекти забезпечення соціальної складової в процесі змін на підприємстві, пропонується модель соціальної адаптації працівників до змін на основі використання різних підходів до індивідуальних змін, регулювання наявності сил опору і рушійних сил в напрямку зменшення перших і збільшення останніх, а також ефективної організації командної роботи.Документ Зміни бізнес-процесів як підприємницька адаптація на виклики споживачів(2013) Стахурська, Світлана АнтонівнаОбґрунтовується використання "стратегічної сітки змін процесу" для здійснення змін бізнес-процесів як підприємницької адаптації на виклики споживачів.Документ Комплексний аналіз інвестиційної діяльності виробничих підприємств як основа для прийняття обґрунтованих господарських рішень(2022) Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Якимчук, Тетяна Володимирівна; Стахурський, Валерій ОлександровичАктуальність дослідження. Інвестиційна діяльність виробничого підпри-ємства є стратегічно та тактично ресурсозабезпечуючою старту основної йо-го діяльності та подальшого становлення та розвитку. Ефективне здійснення будь-якого виду діяльності передбачає попередню аналітичну оцінку стану та потенційно ресурсних можливостей здійснення даної діяльності. Існуючі аналіти-чні та оціночні підходи щодо інвестиційної діяльності не дають комплексного ба-чення вирішення цих питань в діяльності виробничих підприємств. Метою дослідження є окреслення комплексного методичного підходу до аналізу інвестиційної діяльності виробничих підприємств – від інвестиційної стратегії до аналізу окремих інвестиційних проєктів. Методи дослідження: систематизації, індукції та дедукції, узагальнення. Результати дослідження. Сформовані основні підходи та складові ком-плексного інвестиційного аналізу підприємства. Галузь застосування результатів: результати дослідження можуть за-стосовуватись у сфері аналітичного забезпечення інвестиційної та загальної виробничої діяльності підприємства. Висновки. Комплексний інвестиційний аналіз підприємства має містити певні етапи, які всебічно характеризуватимуть інвестиційну складову підприєм-ства: оцінка інвестиційної привабливості підприємства, аналіз інвестиційної стратегії, аналіз інвестиційної діяльності підприємства, аналіз або інвестиційна оцінка інвестиційних проєктів підприємства. Підходи до визначення інвестиційної привабливості підприємства ґрунтуються на визначенні етапу життєвого циклу підприємства, його фінансового стану та низки інших показників, що характери-зують ефективність менеджменту на підприємстві і загалом відображають рі-вень його конкурентоздатності. Аналітична оцінка інвестиційної стратегії під-приємства полягає у відображенні рівня інвестиційної діяльності та його відпові-дності загальній стратегії підприємства, підпорядкованості інвестиційної стра-тегії як ресурсної до загальної стратегії розвитку, при цьому потрібно врахову-вати відповідність інвестиційних тенденцій підприємства сьогоднішнім світовим глобальним мегатрендам розвитку. Аналітична оцінка інвестиційної діяльності виробничого підприємства, на наш погляд, потребує додаткових аналітичних напрацювань, вона має мати цільове спрямування, чітку алгоритмічну визначеність та базуватись на доступній інформації. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства пропонується здійснювати за сукупністю визначених алгоритмізованих показників, які відповідно до цілей аналізу зведені в такі блоки: структурні показники спрямування інвестицій, показники динаміки інвестицій, показники прогресивності інвестування. Relevance of research. The investment activity of a industrial enterprise is a strategic and tactical resource-providing start of its main activity and further formation and development. Effective implementation of any type of activity involves a previous analyti-cal assessment of the state and potential resource opportunities for this activity. Existing analytical and evaluation approaches to investment activities do not provide a compre-hensive vision of solving these issues in the activities of industrial enterprises. The purpose of the study is to outline a comprehensive methodological approach to the analysis of investment activities of industrial enterprises – from investment strategy to the analysis of individual investment projects. Research methods: systematization, induction and deduction, generalization. Research results. The main approaches and components of the complex in-vestment analysis of the enterprise are formed. Scope of the results: the results of the study can be used in the field of analytical support of investment and general production activities of the enterprise. Conclusions. Comprehensive investment analysis of the enterprise should con-tain certain stages that will comprehensively characterize the investment component of the enterprise: assessment of investment attractiveness of the enterprise, analysis of in-vestment strategy, analysis of investment activities, analysis or investment evaluation of investment projects. Approaches to determining the investment attractiveness of the en-terprise are based on determining the stage of the life cycle of the enterprise, its financial condition and a number of other indicators that characterize the effectiveness of man-agement in the enterprise and generally reflect the level of its competitiveness. Analytical assessment of the investment strategy of the enterprise is to reflect the level of investment activity and its compliance with the overall strategy of the enterprise, the subordination of investment strategy as a resource to the overall development strategy. Analytical assessment of the investment activity of a manufacturing enterprise, in our opinion, re-quires additional analytical work, it should have a target direction, clear algorithmic cer-tainty and be based on available information. The analysis of investment activity of the enterprise is offered to be carried out on set of the defined algorithmic indicators which according to the purposes of the analysis are reduced to such blocks: structural indicators of an investment direction, indicators of dynamics of investments, indicators of progres-siveness of investment.Документ Концепція зацікавлених груп в підприємництві та її сучасний розвиток згідно теорії фазових трансформацій бізнесу(2023) Стахурська, Світлана АнтонівнаОхарактеризована концепція зацікавлених груп в підприємництві та її сучасний розвиток згідно теорії фазових трансформацій бізнесу. Characterized concept of interested groups in entrepreneurship and its modern development according to the theory of phase transformations of businessДокумент Копірайтинг соціальної реклами як інструмент соціального маркетингу: цілі та підходи(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядається копірайтинг соціальної реклами як інструмент некомерційної складової соціального маркетингу. Соціальний маркетинг розглядається як поєднання некомерційного маркетингу (формування правильних потреб, раціонального споживання, правильного світогляду в цілому) та комерційного маркетингу (формування привабливої пропозиції з урахуванням правильних потреб). Сформульовані підходи до копірайтингу соціальної реклами залежно від сегменту цільової аудиторії та від мети рекламного повідомлення. Цільову аудиторію соціальної реклами запропоновано розділити на шість сегментів: не інформовані (головна мета – інформування про проблему), байдужі та пасивні (мета – переконати у важливості проблеми), не байдужі, але не активні (мета – інформувати про способи вирішення проблеми, зокрема прості й прийнятні, а також про джерела виникнення проблеми), активні (потрібне лише інформування про новини у сфері певної проблеми), противники (найважчий сегмент; мета – переконати у важливості вирішення проблеми, але апелюючи до цінностей противника). Для кожного сегменту запропоновано використовувати існуючі формули копірайтингу, адаптувавши їх під повідомлення не комерційної, а соціальної реклами. The aim of the study is to formulate approaches to copywriting of social advertising depending on the segment of the target audience and the purpose of the advertising message. The relevance of the topic is related to the growing importance of social marketing and the importance of social advertising as a tool for non-profit component of social marketing. Methods of induction and deduction, systematization, generalization were used for research. The article considers copywriting of social advertising as a tool of non-commercial component of social marketing. Social marketing is seen as a combination of non-commercial marketing (the formation of the right needs, rational consumption, the right worldview in general) and commercial marketing (the formation of an attractive offer based on the right needs). Approaches to copywriting of social advertising depending on the segment of the target audience and the purpose of the advertising message are formulated. It is proposed to divide the target audience of social advertising into six segments: uninformed (the main goal is to inform about the problem), indifferent and passive (the goal of advertising message is to convince the importance of the problem), not indifferent, but not active (the goal is to inform about ways to solve problems, including simple and acceptable, as well as the sources of the problem), active (only information is needed on news in the field of a particular problem), opponents (the most difficult segment; the goal is to convince of the importance of solving the problem, but appealing to the values of the opponent segment). For each segment it is proposed to use the existing formulas of copywriting, adapting them to the message of not commercial but social advertising. The novelty of the study is formulation of the approach to creating advertising messages for opponents of a socially important problem. In practice, this segment is often overlooked, but similar formulas for copywriting can be used to influence it, but with an appeal to other values, namely the values of this segment. The practical significance of the study lies in the possibility of further use of the proposed approaches to create social advertising and the formation of the right needs of consumers.Документ Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємництва в усіх сферах діяльності(2019) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичПроаналізовані практичні аспекти впровадження політики КСВ в українському бізнесі. Систематизовані головні мотиви впровадження КСВ українськими суб’єктами господарювання та основні причини відмови від такого впровадження. Досліджені аспекти розуміння українськими суб’єктами господарювання сутності КСВ, проаналізована узгодженість цього розуміння із цілями стабільного розвитку, сформульованими мережею UN Global Compact. Виявлені перешкоди на шляху реалізації принципів КСВ та запропоновані шляхи їх подолання.