Перегляд за Автор "Болотіна, Ірина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Брендинг: особливості використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства(2017) Болотіна, Ірина Миколаївна; Шаповал, Олена Федорівна; Савкова, Катерина ГеннадіївнаУ статті наведено результати досліджень щодо особливостей використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що грунтується на використанні перспективних Інтернет-технологій. In article represent results of features about usage the Internet- technologies and information systems of the enterprise in the branding. Proposed the modern concept which is based on the use of emerging Internet-technologies.Документ Гармонізація обігу та виробництва дієтичних добавок в Україні у відповідності з вимогами ЄС(2013) Болотіна, Ірина МиколаївнаОптимальне харчування сьогодні - це доведений фактор підтримання здоров'я, довголіття та працездатності. Порушення структури харчування, відсутність його збалансованості на тлі втрати технологій підвищення освітнього рівня населення у питаннях здорового харчування є основними причинами хронічних захворювань. Optimal nutrition today - a proven factor in maintaining health, longevity and efficiency. Violation of the structure of power, lack of balance against the background of its losses technologies improve the educational level of the population in terms of healthy eating are major causes of chronic diseases.Документ Економічні передумови дії економічного механізму регулювання економіки в Україні(1999) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Болотіна, Ірина МиколаївнаЕкономічний розвиток країн відбувається як результат дії господарських суб'єктів, що стає основою, джерелом, рушійною силою економічних відносин. Усі економічні явища, що відбуваються, взаємозв'язані між собою. З огляду на це економічні механізми визначають як певний взаємозв'язок, що природно виникає між різноманітними економічними явищами.Документ Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості(2012) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Межинська-Бруй, Олена Юріївна; Новак, Валентина Олексіївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Полінчик-Ярова, Тетяна Володимирівна; Сіднєва, Жанна Костянтинівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Сичевський, Микола Петрович; Скопенко, Наталія Степанівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Ткаченко, Ольга Миколаївна; Федулова, Ірина Валентинівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Шекмар, Надія Андріївна; Шматкова, Галина Карпівна; Яцунь, Олександр МихайловичПідручник написаний відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Харчова технологія та інженерія» та відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Економіка і підприємництво». В ньому викладено теоретичні , практичні, організаційні основи та система забезпечення організації виробництва із врахуванням галузевої специфіки діяльності підприємств харчової промисловості України. The textbook is written in accordance with a training programme on the subject «Organization of production at enterprises of food industry», provided by the branch standard of higher education of Ukraine for training of bachelors in the field of knowledge «Food technology and engineering» and in accordance with the curriculum for the subject «Organization of production at enterprises of food industry», provided by the branch standard of higher education of Ukraine for training of bachelors in the field of knowledge «Economy and entrepreneurship». It describes the theoretical, practical and organizational principles and system of providing of organization of production, taking into account industry specifics of activity of the enterprises of food industry of Ukraine.Документ Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості(2011) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Межинська-Бруй, Олена Юріївна; Новак, Валентина Олексіївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Полінчик-Ярова, Тетяна Володимирівна; Сіднєва, Жанна Костянтинівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Сичевський, Микола Петрович; Скопенко, Наталія Степанівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Ткаченко, Ольга Миколаївна; Федулова, Ірина Валентинівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Шекмар, Надія Андріївна; Шматкова, Галина Карпівна; Яцунь, Олександр МихайловичПідручник написаний відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Харчова технологія та інженерія» та відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Економіка і підприємництво». В ньому викладено теоретичні, практичні, організаційні основи та система забезпечення організації виробництва із врахуванням галузевої специфіки діяльності підприємств харчової промисловості України. The textbook is written in accordance with the curriculum of the subject "The organization of the food industry" that provides an industry standard for higher education in Ukraine Bachelor of field of "Food Technology and Engineering" and in accordance with the curriculum of the course "Organization of production in the food industry "that provides an industry standard for higher education in Ukraine bachelors from the field of" Economics and entrepreneurship ". It laid the theoretical, practical, organizational framework and system of organization of production, taking into account the specifics of the sector of the food industry in Ukraine.Документ Особливості мотиваційного менеджменту на підприємствах харчової промисловості(2022) Драган, Олена Іванівна; Болотіна, Ірина МиколаївнаВ статті розглянуто аспекти мотиваційного менеджменту на підприємствах харчової промисловості. Визначено актуальність мотивації персоналу в сучасних умовах функціонування промислових підприємств на рівні промисловості. Проаналізовано особливості мотиваційного менеджменту на підприємствах харчової промисловості. Обумовлено, що використання широкого спектру методів мотивації суттєво покращує мотиваційний потенціал персоналу. Зокрема, в компанії «Кока Кола Беверіджиз Україна Лімітед», крім традиційних методів матеріального та нематеріального мотивування, співробітники можуть скористатися підтримкою під час переїзду, безоплатним розвезенням до території заводу та безкоштовно харчуватися в їдальні. Саме такі заходи суттєво заохочують до плідної праці та підвищують лояльність персоналу до компанії. Дослідження свідчить, що підприємства харчової промисловості активно використовують основні елементи мотиваційного менеджменту, і, це сприяє більш ефективній, продуктивній роботі працівників. The aspects of motivational management at food industry enterprises are discussed in the article. The relevance of personnel motivation in modern conditions of the functioning of industrial enterprises at the industrial level is determined. Nowadays there is a lack of scientific publications that would analyze motivational management specifically at food industry enterprises is investigated. The peculiarities of motivational management at food industry enterprises are analyzed. In particular, JSC “Obolon”, “Coca Cola Beverages Ukraine Limited” and JSC “Kyiv Confectionary Factory “Roshen” use a whole range of material and non-material methods of stimulation for effective motivational management. As a rule, motivation is based on two components – material (70%) and non-material (30%). Material motivation consists of three components: a system of basic salaries + bonus system + system of compensation payments. The remuneration of top managers depends on the competencies, the area of responsibility and the results of work within the limits of specific powers. The use of wide range of motivational methods significantly improves the motivational potential of personnel. For example, in Coca-Cola Beverages Ukraine Limited company, in addition to traditional methods of material and non-material motivation, employees can take advantage of support during relocation, free transportation to the factory premises, and free meals in the canteen. Such measures significantly encourage production work and increase staff loyalty to the company. Also, it is interesting to know the experience of JSC “Kyiv Roshen Confectionary Factory” in the application of workers’ punishments who committed violations of labour discipline, internal labour regulations and labour protection rules. They are either not charged a bonus, or it is reduced by a certain percentage, regardless of whether or not the employee is brought to disciplinary action, in certain amounts. Thus, the main elements of motivational management are actively used at food industry enterprises, which contributes to more efficient and productive work, the development of motivational potential and staff loyalty.Документ Особливості стратегічного управління в готельній індустрії(2014) Болотіна, Ірина МиколаївнаДокумент Розвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринок(2022) Болотіна, Ірина Миколаївна; Семенець, Марина ВікторівнаУ статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено основні стратегії та інструменти просування продукції. Обґрунтовано алгоритм побудови стратегії просування товарів на зовнішні ринки. Визначено п’ять основних елементів для побудови стратегії просування продукції. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Доведено ,що питання розробки стратегії просування повинно розглядатися в контексті аналізу зовнішнього середовища підприємства. Визначено, що для розробки стратегії просування товарів на зовнішній ринок потрібно застосовувати: SWOT-аналіз; методи PEST-аналізу та «п’яти сил» М. Портера. Проведено аналіз ринку молочної галузі України та розглянуто ринки на які вигідно поставляти продукцію для ТОВ «Пирятинський сирзавод». Висвітлено особливості процесу просування продукції за рахунок власних можливостей підприємства.Документ Сучасний стан ринку молочної продукції в Україні(2022) Баталова (Понежда), Олена Анатоліївна; Болотіна, Ірина МиколаївнаРозглянутий сучасний стан ринку молочної продукції в Україні. Поданий аналіз основних показників молочної галузі. The current state of the dairy products market in Ukraine is considered. The analysis of the main indicators of the dairy industry is presented.Документ Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі(2010) Болотіна, Ірина Миколаївна; П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиціДокумент Сучасні підходи до організації ефективної роботи менеджера(2015) Болотіна, Ірина МиколаївнаДокумент Тенденції розвитку підприємств пивоварної галузі(2022) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Болотіна, Ірина МиколаївнаРозглянуто основні ринкові тренди розвитку підприємств пивоварної галузі: зростання споживання та випуску безалкогольного пива, збільшення частки пива у кегах та банках. Основою успішної реалізації продукту є актуальний асортимент, фінансова стійкість підприємств і системний бренд-маркетинг. The main market trends of the development of enterprises in the brewing industry were considered: growth in consumption and production of non-alcoholic beer, increase in the share of beer in kegs and cans. The basis of successful product implementation is an up-to-date assortment, financial stability of enterprises and systematic brand marketing.Документ Управління конфліктами в сфері гостинності(2015) Болотіна, Ірина МиколаївнаЗгідно із дослідженнями Міжнародної асоціації обслуговування клієнтів, 91% незадоволених клієнтів більше ніколи не скористаються послугами даного готелю і ще розповсюдять цю негативну інформацію мінімум 9 особам. Також 54-70% знову скористаються послугами готелю, якщо їх претензії будуть задоволені. А якщо вони будуть задоволені дуже швидко, то ця цифра збільшиться до 95%. Таким чином, навіть найнесподіваніші скарги гостей не повинні залишатися без уваги адміністрації готелю. According to the research of the International Association of customer service 91% of dissatisfied customers will never benefit from the services of the hotel and even distribute this negative information at least 9 people. Also, 54-70% again take advantage of hotel services if their claims are resolved. And if they are satisfied very quickly, this figure will increase to 95%. Thus, even the most unexpected guests complaints should not be neglected the property.Документ Управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин(2019) Баталова (Понежда), Олена Анатоліївна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Кутас, Олена Олександрівна; Бутрим (Киричок), Олена Валеріївна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Майстренко, В. М.; Минко, Лілія Миколаївна; Москаленко (Римаренко), Вікторія Олександрівна; Осадчук, Оксана Павлівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаУ монографії розкрито особливості управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин і глобалізації економіки. Ці процеси привели країну до появи певної економічної деструкції, яка полягає у перетворенні країни у сировинний придаток світової економіки, деформаціях у розвитку галузей економіки та до необхідності пристосування вітчизняних підприємств та всієї економіки країни до різних фрагментів світового господарства. Показано, що деформації на сучасному етапі розвитку економіки країни є наслідком суперечностей між глобалізацією та фінансово-економічними механізмами управління розвитком підприємств країни, що призводять до кризових явищ. Визначено підходи до управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин та необхідності розв’язання існуючих суперечностей в економіці України з метою подолання кризових процесів і забезпечення умов стабільного функціонування підприємств. Для фахівців у галузі економіки, викладачів і студентів економічного спрямування.