Перегляд за Автор "Бєлова, Тетяна Геннадіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 156
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Space-аналіз як сучасний метод визначення стратегічного положення підприємства на ринку(2019) Бакуліна, Світлана Андріївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто визначення стратегічного становища підприємства на ринку за допомогою Space-аналізу. Наведено основні групи критеріїв оцінювання діяльності компанії : фінансова сила компанії, конкурентоздатність та становище підприємства в певній ніші, привабливість галузі, у якій функціонує компанія, та стабільність ринку, у якому здійснює діяльність підприємство. The definition of the strategic position of the enterprise in the market by means of Space-analysis is considered. The main groups of criteria for evaluating the company's activities are presented: the company's financial strength, competitiveness and position of the company in a particular niche, the attractiveness of the industry in which the company operates, and the stability of the market in which the company operates.Документ Бенчмаркінгові дослідження як спосіб покращення позиції підприємства на ринку(2015) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія ВалеріївнаВизначено сутність бенчмаркінгу та причини його застосування в діяльності компаній. Розглянуто види бенчмаркінгового аналізу. Обґрунтовано етапи проведення бенчмаркінгового дослідження. Наведено змістовні приклади застосування бенчмаркінгу у різних галузях економіки. The essence of benchmarking and the reasons for its application in companies. Listed species benchmarking analysis. Grounded stages of the benchmarking study. Shows meaningful examples of benchmarking in various industries.Документ Вдосконалення асортименту продукції ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»(2015) Авраменко, Інна Миколаївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядаються показники, якими характеризується асортимент продукції підприємства. Висвітлені основні напрями покращення асортименту продукції ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Are considered indicators that characterize the product range of the company. Highlights main directions of improving the range of products of PJSC "Mirgorod Mineral Water Plant".Документ Взаємозв’язок складових процесу ціноутворення(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті описано взаємозв’язок між складовими етапами процесу ціноутворення: цілями ціноутворення, методами цінового дослідження та методами встановлення ціни в ринкових умовах. Систематизовано маркетингові методи цінових досліджень з метою вибору оптимального методу ціноутворення.Документ Вибір стратегії ціноутворення(2009) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто умови щодо вибору стратегії ціноутворення. The conditions on the choice of pricing strategyДокумент Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товару(2011) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті розглянуто особливості стадій життєвого циклу товарів, визначено цінові стратегії в залежності від того, на якій стадії життєвого циклу знаходиться товар. Узагальнено підходи щодо встановлення ціни на різних етапах життєвого циклу товарів.Документ Визначення конкурентоспроможності ПРАТ «Київмлин»(2012) Слободенюк, Р. С.; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКонкурентоспроможність підприємства і його продукції є важливими показниками на будь-якому ринку. Існує багато методик, з допомогою яких можна визначити конкурентоспроможність фірми. Скористаємося методикою Ж. Ж. Ламбена, яка ґрунтується на визначенні конкурентних переваг. The competitiveness of the company and its products are important performance in any market. There are many methods by which you can determine the competitive of the firm. We use the method Jean Lamben, which based on the definition of competitive advantages.Документ Визначення ключових чинників привабливості галузі як підґрунтя для вибору стратегії(2019) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що оптимальною вважається така комбінація чинників привабливості галузі, яка допомагає досягнути успіху у конкурентній боротьбі. Наведено етапи, за якими визначається привабливість галузі. З'ясовано показники, які можуть бути використані для оцінювання привабливості галузі. Розглянуто пропозиції вчених Дж. Харрісона та Дж. Томпсона щодо складу показників, які визначають привабливість галузі. Продемонстровано, що інформація про стан привабливості галузі є основою для визначення відповідної стратегії. It is proved that the combination of factors of attractiveness of the industry, which helps to achieve success in a competitive struggle, is considered optimal. The stages, which determine the attractiveness of the industry, are presented. Indicators that can be used to assess the attractiveness of the industry are identified. The proposals of scientists J. Harrison and J. Thompson on the composition of indicators that determine the attractiveness of the industry are considered. It has been demonstrated that information on the state of attractiveness of the industry is the basis for determining the appropriate strategy.Документ Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі(2012) Єрошина, Н. О.; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаПивоварна галузь є однією з найбільш динамічних у харчовій промисловості. Зміцнення позицій на ринку окремих компаній відбувається не за рахунок збільшення споживання їх продукції, а за рахунок віддвоювання частки у конкурентів. Brewing industry is one of the most dynamic in the food industry. Strengthening the market position of individual companies is not due to increased consumption of their products, and by viddvoyuvannya share from competitors.Документ Визначення конкурентного становища МПП «Алекс» на ринку мінеральних вод(2012) Удворгелі, Крістіна Євгенівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВизначення свого конкурентного становища є одним з найголовніших напрямів діяльності підприємства.Це дозволяє з’ясувати питання щодо можливостей конкуренції на цільовому ринку, витримуванню конкурентного тиску і одержанню перемоги в конкурентній боротьбі. Defining its competitive position is one of the most important activities pidpryyemstva.The allows us to determine the issue of possibilities of competition in the target market, with stand competitive pressure and receipt of winning the competition.Документ Визначення конкурентоспроможності продукції підприємства(2011) Река, К. С.; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозвиток ринкових відносин призвів до лібералізації економічної діяльності та зняття багатьох бар’єрів проникнення імпортних товарів на внутрішній ринок України. У результаті українські товари стикнулися з жорстокою конкуренцією як в межах країни, так і на зарубіжних ринках, які перенасичені аналогічною продукцією високої якості. В цих умовах особливу гостроту набуває проблема підвищення конкурентоспроможності вітчизняних товарів. The development of a market economy has led to economic liberalization and removal of many barriers to penetration of imported goods Ukraine's domestic market. As a result, Ukrainian goods collided with fierce competition both within the country, well in foreign markets, which saturated with similar products of high quality, in these circumstances, particularly acute is the problem of improving the competitiveness of domestic goods.Документ Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності(2012) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крижко, А. О.Розглянуто методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності. Обґрунтовано фактори, які слід враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства за пропонованою методикою. Визначено переваги розглянутої методики серед інших.Документ Визначення маркетингової інноваційної активності підприємства(2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Стельмах, Валентина МиколаївнаСтаття присвячена розгляду маркетингової складової інноваційної активності підприємства. Доводиться необхідність симбіозу маркетингу та інновацій задля спрямовування їхнього потенціалу на створення умов щодо найбільшого урахування та задоволення потреб споживачів, компаній та суспільства. Розглядається тлумачення терміну «інноваційна діяльність». Дається авторське визначення поняття «маркетингова інноваційна діяльність». Описуються види маркетингової інноваційної діяльності. Наводяться приклади, які свідчать про дієвість заходів щодо маркетингової інноваційної діяльності. Пропонуються методичні рекомендації до визначення маркетингової інноваційної діяльності підприємства. Доведено зв'язок між поняттями «інноваційна діяльність» та «інноваційна активність». З урахуванням маркетингових підходів дається визначення маркетингової інноваційної активності підприємства. Наводиться огляд підходів до оцінювання інноваційної активності підприємства та можливість їх використання задля визначення маркетингової інноваційної активності. Пропонуються показники, які можуть слугувати для оцінки маркетингової інноваційної активності компанії. The article is intended to consider the marketing component of the innovative activation of the enterprise. There is a need for symbiosis of marketing and innovation to guide their potential in creating the conditions for the highest consideration and satisfaction of the needs of consumers, companies and society. An interpretation of the term "innovative activity" is considered. Author's definition of "marketing innovative activity" is given. Types of marketing innovation activities: introduction of goods that are new to the enterprise or have market novelty; the introduction of packaging, which has changed the design nature; use of non-traditional methods of sales promotion; application of new research methods; introduction of new marketing strategies (price, commodity, marketing, communication); use of new types of advertising; use of new methods of promotion of goods and services; taking into account marketing trends (healthy lifestyle, consumption of environmental goods, protection of natural resources). Examples are provided that demonstrate the effectiveness of the activities related to the marketing innovative activity of the enterprise. Methodical recommendations for the definition of marketing innovative activity of the enterprise are offered. The connection between the concepts "innovative activity" and "innovation activation" is proved. Taking into account marketing approaches the definition of marketing innovative activation of the enterprise is defined. An overview of the approaches to assessing the innovative activation of the enterprise and the possibility of their use to determine the marketing innovation activation. The indexes that can serve to assess the marketing innovation of the company are presented. They can be specific gravity: the number of new types of products for the enterprise in the total number of types of products by the company; number of new types of products of market novelty in the total number of types of products per enterprise; volumes of production of new types of products for the enterprise in the total volume of sales; volumes of production of new types of products of market novelty in the total volume of sales; costs of marketing innovations in total costs; income (sales revenue) of a product that is new to the enterprise or has a market novelty in its overall revenue, as well as the profitability of a product that is new to the enterprise or has a market novelty.Документ Визначення привабливості зарубіжних ринків(2006) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто проблему вибору міжнародного ринку, який найбільш повно відповідає цілям зовнішньоекономічної діяльності фірми, та методичні підходи щодо оцінки привабливості зарубіжних ринків в сучасних умовах функціонування українських суб’єктів міжнародного маркетингу. The problem of the choice of the international market, that corresponds to the foreign economic activity of the firm in the most complete way, and the methodical points of view on the evaluation of the attractiveness of the foreign markets in the modern conditions of the functioning of the Ukrainian subjects of international marketing are considered.Документ Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару(2016) Дубінська, Оксана Борисівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається процес визначення цільової групи споживачів. Обґрунтовується необхідність застосування сегментування ринку. Наводяться питання для проведення опитування за ознакою «ступінь необхідності товару». Подано результати анкетування. The process of identifying the target group of consumers. The necessity of the use of market segmentation. We present questions for the survey on the basis of "the degree necessary goods". The results of the survey.Документ Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств(2004) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаНаведено практичні рекомендації щодо використання маркетингових досліджень на підприємствах, а саме: щоб оцінити ступінь готовності підприємства до сприйняття маркетингової концепції у своїй діяльності, розробити прогнози збуту продукції підприємства та визначити найпривабливіші для себе ринкові сегменти. Practical recommendations for the use of market research enterprises, namely to assess the readiness of the company to accept the marketing concept in their efforts to develop forecasts of sales of the company and determine for yourself the most attractive market segments.Документ Використання маркетингу спільної творчості в діяльності ТОВ «Нестле-Україна»(2015) Войтович, Наталія Юріївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається один з сучасних видів маркетингу – маркетинг спільної творчості. Він визначається як взаємодія фірми і клієнтів, в процесі якої об’єднуються певні ресурси учасників для спільного створення додаткової цінності. Демонструється впровадження маркетингу спільної творчості на прикладі діяльності ТОВ «Нестле-Україна». Considered one of the modern forms of marketing - marketing joint work. It is defined as the interaction of firms and clients, in which participants together some resources to jointly create additional value. Demonstrated the introduction of co-creation of marketing on the example of LLC "Nestle-Ukraine".Документ Використання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь»(2014) Рудь, Аліна Русланівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається використання музики в точках продажу, зокрема, в фірмових магазинах з метою підвищення обсягів реалізації. We consider the use of music in the point of sale, particularly in retail stores in order to increase sales volumes.Документ Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Кабак, Марина Андріївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто сутність поняття «емоційний маркетинг». Подано теоретичні підходи до використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств. Essence of concept "emotional marketing" is considered. The theoretical going is given near the use of principles of the emotional marketing in activity of vine making enterprises.Документ Використання принципів маркетингу в стилі ДАО в діяльності ПАТ «Орлан»(2014) Лобастова, Т. М.; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається застосування принципів ДАО в маркетинговій діяльності підприємства. The application of the principles of DAO in the marketing of the company.