Перегляд за Автор "Бігич, О. Б."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Навчальна комп`ютерна програма-тренажер „Deutsch nach Englisch“ як засіб формування плюрикультурної професійно орієнтованої комунікативної компетенції в діалогічному мовленні другою іноземною мовою у майбутніх фахівців сфери обслуговування(2010) Бігич, О. Б.; Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглядається структура та зміст авторської навчальної комп’ютерної програми-тринажера як засобу формування плюрикультурної професійно орієнтованої комунікативної компетенції в діалогічному мовленні другою іноземною мовою у майбутніх фахівців сфери обслуговування. Проаналізовано етапи формування плюрикультурної професійно орієнтованої комунікативної компетенції в діалогічному мовленні німецькою мовою після англійської, наведено приклади вправ, які майбутні фахівці готельно-ресторанної справи виконують з комп’ютерною підтримкою. В статье представлено описание структуры и содержания авторской обучающей компьютерной программы-тренажера как способа формирования плюрикультурной профессионально ориентированной коммуникативной компетенции в диалогической речи в будущих специалистов сферы обслуживания на втором иностранном языке. The article focuses on the structure and system of the author’s educational computer program-trainer for forming plural cultural job-related second language competence in dialogical speech for future specialists in the hotel and catering Industry. The stages of forming plural cultural job-related second foreign language competence in dialogical speech (German after English) have been analyzed. The examples of computer exercises for future specialists in the hotel and catering Industry have been given.Документ Режими учіння студента при роботі з навчальною компютерною програмою тренажером "Deutsch nach Englisch"(Publishing House "Education snd Science", 2010) Бігич, О. Б.; Окопна, Яна ВолодимирівнаНКПТ уможливлює організацію індивідуального стиля учіння студента в трьох режимах роботи: керованому, динамічному й вільному. В межах цих режимів авторкою передбачено опції для додаткового створення викладачем НМ авторського супроводу аудиторної та самостійної позааудиторної роботи студентів з метою кореляції навчальних матеріалів НКПТ з професійно орієнтованими потребами певного вишу в контексті вимог ОКХ та ОПП конкретних напрямів: Організація туристичного обслуговування, Туризм, Обслуговування в ресторанах, Організація обслуговування в готелях. NKPT organization allows individual student learning styles in three modes: a controlled, dynamic and free. Within these modes author provides options for creating additional teacher support classroom NM copyright and independent class work students to study materials NKPT correlation with professionally oriented needs of a university in the context of EQC and OPP specific areas: organization of tourist services, Tourism, service in restaurants , Organization of services in hotels.