Перегляд за Автор "Василько, Т. Д."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Василько, Т. Д.Розглянуто та проаналізовано два типи досліджень поведінки споживача: стандартні маркетингові дослідження та дослідження з точки зору нейромаркетингу. Обґрунтовано переваги та недоліки кожного із них та розроблено рекомендації щодо вибору оптимального методу дослідження з урахуванням типів досліджуваних об’єктів. It is overviewed and analyzed two types of the customer’s behavior investigation: standard marketing investigation and research of neuromarketing. The advantages and disadvantages of each of the considered types are described. It is developed the recommendations according to the choice of optimal methods of investigation with some investigations objects.Документ Прихований маркетинг як ефективний інструмент досягнення цілей підприємства(2013) Василько, Т. Д.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень(2013) Василько, Т. Д.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВизначено переваги та особливості застосування нетрадиційних методів маркетингових досліджень, зокрема, нейромаркетингу . Certainly advantages and features of application of untraditional methods of marketings researches, in particular, to neyromarketing