Перегляд за Автор "Васютинська, Юлія Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості(2012) Васютинська, Юлія Олегівна; Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаУ статті проводиться аналіз інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості, при цьому харчова промисловість і її галузі розглядаються згідно класифікації видів економічної діяльності (КВЕД).Документ Визначення функціональної залежності в ЖЦТ(2012) Васютинська, Юлія ОлегівнаВ статті досліджено та узагальнено основні теоретичні положення концепції ЖЦТ, сформульовано основні фактори впливу на відхилення реального ЖЦ від теоретичної абстракції. Окреслено основні тенденції зміни ЖЦТ в сучасному світі. Розглянуто один з методів функціонального наближення та графічного моделювання життєвого циклу конкретного товару.Документ Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на сучасний освітній простор України(2015) Кузьмінська, Наталія Леонідівна; Васютинська, Юлія ОлегівнаСтрімкий розвиток комп’ютерної техніки і інформаційних технологій має вплив на різноманітні сфери нашого життя, не є винятком і сучасна система освіти. The rapid development of computer technology and information technology has an impact on various areas of our lives, is no exception and the current education system.Документ Деякі підходи до дослідження математичних здібностей студентів(2012) Кузьмінська, Наталія Леонідівна; Васютинська, Юлія ОлегівнаУ статті досліджено і проаналізовано сутність поняття «математичні здібності». Як приклад, представлено результати дослідження здібностей групи студентів за допомогою короткого орієнтовного тесту Бузіної-Вандерліка. The article analyzed the concept of mathematical ability. As an example, it is presented results of the research skills of a group of students by means Buzina-Vanderlik’s test.Документ Застосування закона Ципфа в лінгвістичних дослідженнях(2009) Кузьмінська, Наталія Леонідівна; Васютинська, Юлія ОлегівнаУ статті описані результати перевірки закону Ципфа. Для перевірки вибрані вузькопрофільні та літературні тексти. Дослідження проводилось по частотним словникам, які складені за допомогою програми TextAnalyzer, створеної спільно з Міжнародним науково-навчальним центром інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України.Документ Новий товар та новизна товару(2011) Васютинська, Юлія ОлегівнаВ статті розглянуто та проаналізовано різні підходи до визначення понять новий товар, новизна товару. Запропоновано класифікацію нових товарів. Наведено статистичні дані щодо реалізації нових товарі в Україні.Документ Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації(2010) Васютинська, Юлія ОлегівнаУ статті описані основні методи збору та обробки інформації, отриманої при проведенні маркетингових досліджень. Визначено етапи обробки даних. Описано найбільш поширені програмні пакети, які використовуються для аналізу даних.Документ Основні тенденції інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості(2011) Васютинська, Юлія Олегівна; Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаУ статті проведено аналіз інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості, при цьому харчова промисловість і її галузі розглядаються згідно класифікації видів економічної діяльності (КВЕД). Для покращення інноваційної діяльності підприємства запропоновано особливу увагу звернути на фінансування інновацій. The article analyzed the innovation of the food industry, and the food industry and its industry are considered under the Nomenclature of Activities European Community (NACE). To improve innovation company proposed to pay special attention to the financing of innovation.Документ Особливості сучасного освітнього простору України(2011) Васютинська, Юлія Олегівна; Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаУ статті описані деякі ознаки, які характеризують сучасну систему освіти з використанням інформаційного навчального середовища, окреслені особливості її організації при вивченні фундаментальних дисциплін, перелічені основні завдання освітнього простору України.The article describes some features that characterize the modern education system with the use of information learning environment, especially its organization outlined in the study of basic disciplines, are the main objectives of the educational space of Ukraine.Документ Проблема професійної самовизначенності студентів(2013) Васютинська, Юлія Олегівна; Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаНа сьогодні зміна професійного самовизначення - одна із актуальних проблем, оскільки має безпосередній вплив на подальшу трудову діяльність. Today, professional self-change - one of the pressing problems because it has a direct impact on future career.Документ Спеціальні розділи математики для економістів(2016) Радзієвська, Олена Іванівна; Кузьмінська, Наталія Леонідівна; Васютинська, Юлія ОлегівнаНавчальний посібник (І, ІІ частини) написано згідно з програмою курсу «Теорія ймовірностей та математична статистика» для студентів економічних спеціальностей. Лекції попри теоретичний матеріал містять багато прикладів, розв’язання яких приведене не тільки аналітично, але і за допомогою сучасних інформаційних технологій (програм MS Exсel, MathCad). Практичні заняття побудовано на спеціально підібраних задачах, які мають економічну спрямованість. Приведено зразки тестів та контрольних робіт. Рекомендовано студентам економічних спеціальностей очної і заочної форм навчання, аспірантам, викладачам та фахівцям, що вивчають дисципліну самостійно.Документ Товарна політика та проблеми її формування(2012) Васютинська, Юлія ОлегівнаВ статті розглянуто підходи до визначення поняття «товарна політика» та запропоновано своє визначення. Сформульовано завдання та необхідні умови формування товарної політики, окреслено основні проблеми її формування в сучасних умовах.Документ Формування сучасних компентенцій та їх вплив на інформаційно–освітнє середовище(2014) Васютинська, Юлія Олегівна; Кузьмінська, Наталія Леонідівна; Шоха, Володимир ПетровичУ статті описані основні підходи до визначення поняття «компетенція». Окреслені вимоги до формування сучасних компетенцій у інформаційно-освітньому середовищі вищого навчального закладу. The article describes the basic approaches to definition of concept «competence». Requirements to formation modern competencies in the information-educational environment of a higher educational institution are outlined.Документ Формування сучасних компетенцій у інформаційно-освітньому середовищі(2012) Васютинська, Юлія Олегівна; Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаУ статті описані основні підходи до визначення поняття «компетенція». Окреслені вимоги до формування сучасних компетенцій у інформаційно-освітньому середовищі вищого навчального закладу. The article describes the basic approaches to definition of concept "competence". Requirements to formation modern competencies in the information-educational environment of a higher educational institution are outlined.Документ Формування товарної інноваційної політики на підприємствах молочної галузі(2021) Васютинська, Юлія ОлегівнаДисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань формування товарної інноваційної політики підприємства. В роботі поглиблено понятійно-категоріальний апарат процесу формування товарної інноваційної політики, визначено місце нового товару, розглянуто суть новизни товару та визначено рівні новизни. Досліджено інноваційну активність підприємств харчової промисловості в цілому та молочної галузі зокрема, визначено основні тенденції їх інноваційної діяльності. Товарно-інноваційна діяльність розглянута на прикладі п’яти підприємств молочної галузі. Запропоновано методичний підхід до оцінки ступеня та рівня новизни нових товарів за видами новизни, визначення значущості новизни для виробника та визначення класів новизни для обґрунтуванням товарного асортименту для формування товарної інноваційної політики. За визначеними класами новизни запропоновані управлінські дії щодо визначених груп товарів. Ключові слова: товарна інноваційна політика, новий товар, новизна товару, рівень новизни товару, ступінь новизни товару, значущість новизни товару. The issue of formation of commodity innovation policy is considered taking into account the development of modern economic science and industrial activity practice. Considering the essence of the implementation of enterprise policy, the substantive essence of the concepts of "product" and "innovation" the concept of product innovation policy is defined as a set of strategically directed, marketing-oriented actions, methods and principles of the enterprise related to market research, development, manufacture, marketing, after-sales service and withdrawal from production of new goods and activities aimed at providing more progressive, cost-effective level of organization of production and management through the use of new technologies, new types of raw materials, introduction of fundamentally new methods of conquering and expanding markets. This policy should lead to the full consistency of the manufacturer's goals and consumer`s requirements. The conceptual and categorical apparatus of the process of formation of commodity innovation policy is deepened in the work, the place of a new product is determined, the essence of product novelty is considered and the novelty levels are determined. For the effective formation of product innovation policy, the issue of product novelty was studied, the classification of new products by level of novelty, classification of types and levels of product novelty, which divides novelty by its functional orientation, was expanded. This allowed us to determine the main components of the proposed types of novelty and thus form a structure of novelty of the product, to offer indicators for assessing the novelty of goods for each of its types. In order to determine the prerequisites for the formation of commodity innovation policy, the innovative activity of the food industry in general and of the dairy industry in particular is studied, the main trends of their innovation activities are identified. Commodity-innovation activity is considered on the example of five enterprises of the dairy industry. The analysis allowed us to note that all companies are actively introducing new products with different levels of novelty, organize their innovation activities differently in accordance with the innovation strategy and market position. The defined qualitative characteristics of innovative changes of new goods allowed us to determine the level of changes for each group of goods. A methodical approach to assessing the degree and level of novelty of new products by the types of novelty, determining the significance of novelty for the manufacturer and determining the classes of novelty to justify the product range for the formation of product innovation policy is proposed. According to certain classes of novelty, management actions are proposed for certain groups of goods. In order to ensure informed decisions on the formation of the product range, methodological tools for assessing the level of significance of product novelty is proposed as a measure of the importance of product novelty for the formation of the optimal product range in the product innovation policy of the enterprise. The proposed methodological tools are based on the developed criteria for determining the level of significance of the product for the company, taking into account the importance of the level of novelty for each company, ranking the product range of new products by the method of multicriteria decisions TOPSIS (Technique for Order Preference by Similarity to Ideal Solution). This allowed us to group new products according to the level of significance of their novelty to determine priorities during the substantiating the product range. The study of the main components and stages of formation of commodity innovation policy from the standpoint of process-functional approach allowed to propose the formation of commodity innovation policy to be considered as a process of interaction of three blocks: the unit for studying the external environment, the unit for determining the internal capabilities of the enterprise and the unit for implementing the actions of product innovation policy.Документ Шляхи розвитку молочної галузі України(2012) Васютинська, Юлія ОлегівнаРозглянуто та проаналізовано основні тенденції функціонування молочної галузі в Україні. Визначено можливі варіанти організації та розвитку молокопереробних підприємств.Документ Інноваційна активність підприємств молочної галузі України(2021) Федулова, Ірина Валентинівна; Васютинська, Юлія ОлегівнаДосліджено основні тенденції та перспективи розвитку молочного ринку в Україні. Встановлено, що ключові конкурентні переваги виробників молочної продукції, отримані завдяки інноваційному розвитку, дають змогу ефективно превалювати в конкурентній боротьбі. Доведено, що продуктові інновації на підприємствах галузі переважають над процесовими, серед яких, своєю чегою, переважають впровадження енергомістких та маловідходних технологій, технологій низькотемпературної обробки з метою збереження корисних властивостей молока, нанотехнологій та технології подовження строку зберігання.