Перегляд за Автор "Галенко, Катерина Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Засоби підвищення ефективності рекламної кампанії на прикладі освітніх послуг(2020) Галенко, Катерина Олегівна; Стеценко, Вікторія АнатоліївнаУ статті наведені результати аналізу засобів підвищення результативності рекламної кампанії на прикладі освітніх послуг. Встановлено, що у сучасному світі реклама не посідає важливу сходинку у бізнесі, але з’ясовано, що коли буде змінена система надання освітніх послуг буде змінене ставлення до рекламних носіїв та розробки рекламних кампаній в цій сфері. На конкретних прикладах була проаналізована доцільність використання рекламних носіїв та запропонований інший варіант просування. У статті було розглянуто поняття рекламної кампанії, унікальної торгової пропозиції, ефективності рекламних носіїв та рекламної кампанії. У статті було розглянуто особливості реклами освітніх послуг та проведення їх систематизації. Визначено що використання рекламних носіїв у різних випадках надання освітніх послуг. На підставі було запропоновано варіанти підвищення результативності в рекламній кампанії в сфері надання освітніх послуг. The article presents the results of analysis of means of increasing an advertising campaign efficiency on the example of educational services. In the modern world, advertising is not found to be an important business step, but it has been found that as soon as the educational system is changed, the attitude towards advertising media and the development of advertising campaigns in this field will be changed too. The advisability of using advertising media was analyzed and another promotion option was suggested. The concepts of advertising campaign, unique sales offer, effectiveness of advertising media and advertising campaign were also observed. The article deals with the features of educational services advertising and their systematization. On this basis, options for improving the educational campaign effectiveness for educational services have been proposed.Документ Проєкт рекламної кампанії для школи англійської мови Easy School (ФОП Мирончук Віталія Олександрівна)(2020) Галенко, Катерина ОлегівнаДокумент Роль фірмового стилю у просуванні освітніх послуг (на прикладі приватних шкіл вивчення іноземної мови)(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Галенко, Катерина ОлегівнаУ статті наведені результати порівняння фірмового стилю приватних мережевих шкіл англійської мови, представлених на ринку освітніх послуг в Києві, узагальнено поняття фірмового стилю та його функцій. Встановлено, що фірмовий стиль є важливим у веденні бізнесу та залучення нових споживачів при наданні послуги. На конкретних прикладах було проаналізовано фірмовий стиль та були надані варіанти покращення фірмового стилю. The article presents the results of comparing the corporate identity of private online English language schools represented on the market of educational services in Kyiv; the authors also describe the concept of corporate identity and its functions. It has been found out that corporate style is important in doing business and attracting new customers in the provision of services. Corporate identity was analysed on some specific examples and options for improving of corporate identity were provided.