Перегляд за Автор "Гончарова, Ольга Андріівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Діджиталізація зовнішньої реклами(2019) Гончарова, Ольга Андріівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто нові формати зовнішньої реклами. Доведено, що всі традиційні носії – ТВ, радіо, преса, зовнішня реклама – переходять до цифрового середовища і поступово стають єдиною digital-системою. Обгрунтовано, що вже зараз DOOH-реклама здатна використовувати принципи Інтернет-реклами. Надано рекомендації рекламодавцям активно використовувати DOOH як самостійний носій рекламного повідомлення та вдало вплітати його у загальну рекламну кампанію. New formats of outdoor advertising are considered. It is proved that all traditional media - TV, radio, press, outdoor advertising - are moving to a digital environment and are gradually becoming a single digital system. It is substantiated that DOOH-advertising is already able to use the principles of Internet advertising. Recommendations are given to advertisers to actively use DOOH as an independent carrier of the advertising message and successfully weave it into the general advertising campaign.Документ Сучасні тенденції використання трейд-маркетингу на виробничих та торговельних підприємствах(2020) Розумей, Світлана Борисівна; Юденко, Галина Юріївна; Гончарова, Ольга АндріівнаНа ринку ведеться постійна боротьба між підприємствами, в якій перемогу отримає той, хто ефективно планує, реалізує та вимірює результати маркетингової діяльності. Для отримання більшого прибутку та задоволення потреб клієнтів підприємства застосовують механізм трейдмаркетингу. Це поняття мало досліджене українськими науковцями та недостатньо використовується сучасними виробниками та рітейлом. Метою статті є поглиблений аналіз сутності та характеристик трейд-маркетингу, вдосконалення класифікації інструментів і узагальнення показників вимірювання ефективності трейд-маркетингу, а також визначення особливостей їх використання виробниками та рітейлом. У статті сформовано власне визначення поняття «трейд-маркетинг». Розширено існуючий підхід до класифікації інструментів трейд-маркетингу. Досліджено та сформовано параметри вимірювання ефективності трейд-маркетингу, які допоможуть підприємству ефективніше планувати більш дієві активності.