Перегляд за Автор "Дужик, Наталія Степанівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Компетентнісний підхід у системі вищої освіти(2020) Дужик, Наталія СтепанівнаAlong with the competency approach in pedagogy, other models of teaching have been established, which are based on the formation of competencies. In particular, socio-emotional learning takes into account the needs of personal development, and therefore it can be used in higher education. В педагогічній науці разом з компетентнісним підходом утвердилися й інші моделі навчання, які ґрунтуються на формуванні компетенцій. Зокрема соціально-емоційне навчання враховує потреби особистісного розвитку, а тому може використовуватися у вищій школі.Документ Мовна стратегія тактовності у діловому спілкуванні (на прикладі англомовних джерел)(2018) Дужик, Наталія СтепанівнаПредметом аналізу стали найбільш вживані мовні засоби для тактовного висловлювання думки у діловому спілкуванні. Вибір лексичних та граматичних одиниць зумовлювався їх здатністю забезпечувати ефективну та неконфлікну взаємодію. The subject of analysis is linguistic means which are frequently used for expressing thoughts in a politically correct way. The choice of lexical and grammatical units was guided by their ability to ensure effective and conflict-free interaction.Документ Мовна тактовність та її роль у формуванні соціальної компетентності (на прикладі західної культури)(2018) Дужик, Наталія СтепанівнаУ статті обгрунтовується необхідність опанування стратегії політкоректності на заняттях англійської мови у вищих навчальних закладах, а також пропонується низка рекомендацій щодо формування навиків компетентної взаємодії у мультикультурному соціумі. Значну увагу приділено новітнім тенденціям у розвитку міжкультурного спілкування. The paper follows the latest research on political correctness. Close attention is paid to publications in English, covering the usage of politically correct expressions. The most commonly described means of polite discourse were selected for university learning instructions.Документ Роль координатора у процесі інтегративного навчання(2023) Дужик, Наталія СтепанівнаУ статті привертається увага до ролі координатора, хто допомагає інтегрувати наукову і навчальну компоненти в процесі міждисциплінарного навчання. Синтез міждисциплінарних знань дозволяє всесторонньо вивчити реальні проблеми і передбачає залучення обізнаних з предметом дослідження стейхолдерів, які допомагають студентам поглибити знання, об’єктивно оцінити їхні здобутки та планувати майбутню співпрацю з вирішення місцевих та глобальних проблем. The paper attracts attention to the role of a coordinator who facilitates integrating scientific and educational components in the process of interdisciplinary learning. Synthesis of interdisciplinary knowledge allows thoroughly investigate real-life problems and involves attracting relevant stakeholders who can help to enhance students’ understanding, to objectively evaluate achieved milestones, and to plan future collaboration aimed at solving local and global problems.Документ Соціально-емоційне навчання у системі сучасних педагогічних знань(2020) Дужик, Наталія СтепанівнаThe latest trends in education demonstrate the limiting of humanities to electives which undermines universal and balanced education for а considerable number of majors. Consequently, the emotional impact on students’ personality is reduced and other ways to restore it should be employed. For this reason, it is important to share the knowledge about SEL as a comprehensive model which can be implemented at any level of education. Новітні тенденції в освіті виявляють обмежений статус гуманітарних курсів на рівні вибіркових дисциплін, що порушує принцип універсальної та збалансованої освіти для більшості дисциплін. Як наслідок емоційний вплив на особистість зменшується, а тому повинні використовуватися інші способи впливу, щоб його відновити. Тому вкрай важливо поширювати знання про СЕН як цілісну модель, яка може бути запроваджена на всіх освітніх рівнях.Документ Інтегративний підхід у формуванні професійних компетентностей(2023) Дужик, Наталія СтепанівнаIнтегративний підхід у викладанні тем, пов’язаних зі змінами клімату, забезпечує можливості для глибокого вивчення матеріалу і вирішення проблем. Співпраця з експертами з природничих наук покращує якість викладання фахівців з іноземної мови. The integrative approach to teaching climate change issues provides opportunities for thorough knowledge acquisition and problem solving. It facilitates the formation of competencies necessary for dealing with global problems. Сollaboration with natural scientists enhances the quality of English faculty’s teaching.